[Düsseldorf] Japantag - 21 mei 2022

pyrofan#1

VWC lid
[Düsseldorf] Japantag - 21 mei 2022

Land: Duitsland
Stad/dorp: Düsseldorf
Datum: 21-05-2022
Tijdstip: 23:00 uur
Schietbedrijf: Nico Lunig & Hokuriku kako
Max. kaliber: 7 inch (175mm)
Bijzonderheden: Veel festiviteiten in de stad

De show is als het goed is ook weer live te volgen via de WDR.

Zoals elk jaar weer aanwezig
Weet een van de Freaks of deze show wel eens is gecanceld omwille van de droogte? Nu zit er deze week volgens mij nog wel wat regen aan te komen in Dusseldorf. Maar voor mij is het vuurwerk de hoofdreden om eventueel te gaan.

Ik weet dat het een aantal jaar geleden wel eens gebeurd is in Düren. Ik heb geen idee of dat ooit is gebeurd in Düsseldorf. Denk dat dat net als in Nederland nog wel eens enorm kan verschillen per provincie / deelstaat / regio etc.

Ik weet dat het een aantal jaar geleden wel eens gebeurd is in Düren. Ik heb geen idee of dat ooit is gebeurd in Düsseldorf. Denk dat dat net als in Nederland nog wel eens enorm kan verschillen per provincie / deelstaat / regio etc.
Dank... wordt dus even googlen op de dag zelf.

Weet een van de Freaks of deze show wel eens is gecanceld omwille van de droogte? Nu zit er deze week volgens mij nog wel wat regen aan te komen in Dusseldorf. Maar voor mij is het vuurwerk de hoofdreden om eventueel te gaan.

Ach, ze schieten op en rond het water heh. Dus dat scheelt... :wink:

Maar zonder gekheid: dit is een enorm event, dat op nationale Duitse TV live uitgezonden wordt. Dat wordt niet zomaar gecanceld. Alleen lang van tevoren zoals voorgaande jaren met Corona. Het is inmiddels woensdag, dan was dat nu al wel gecommuniceerd. Anders doe je alle technische voorbereidingen voor zo'n grote productie helemaal voor niks. Dat kan kostentechnisch gezien echt niet.

Poah, elke dag baal ik toch een beetje meer en meer dat ik hier niet bij kan zijn. Al was het maar om de gezelligheid met alle liefhebbers altijd. Heb een festival gepland staan in Attractiepark Toverland die avond. :shy:

nooit gehoord,Duisburg wel

Dat was ook een heel ander jaar, toen gingen er meerdere showtjes niet door. We hadden toen langdurig een hitte golf met graden rond de 40. Gisteren heeft het lekker geregend daar dus niks om je te zorgen om te maken! Wij gaan zo ook die kant op. Als iemand nog tips heeft voor parkeren en om te staan voor het vuurwerk dan hoor ik het graag.

Heel veel plezier voor iedereen die gaat, hopelijk krijgen jullie veel mooie Shells te zien met een goede finale.

Zijn er mensen die nog plek hebben in de auto ? Benzinegeld kan ik de 1ste van de maand aflossen. Hoor graag van iemand. Omgeving Gouda.

Back
Bovenaan