Dus zo ziet een magazijn eruit ...

Is ook de opslag en distributie van Vuurwerkvisie.

Wat moeten wij dan met 50.000kg opslag, dit is veel mooier.

Ik heb altijd gezegd dat ik nooit magazijnmedewerker wilde worden. Nu ik dit zie moet ik daar tog enige nuance in aanbrengen. Jezus, wat zou ik hier graag werken zeg!!!

Dat behoeft enige uitleg ;)

Die golfplaten op het dak gebruiken ze toch zodat het magazijn zelf niet explodeert maar dat alles de lucht in gaat omdat de golfplaten dan door de druk van het dak wegschieten?
Ik weet niet meer hoe ik aan deze info kom, ik kan er ook helemaal naast zitten :bonk:

Die golfplaten op het dak gebruiken ze toch zodat het magazijn zelf niet explodeert maar dat alles de lucht in gaat omdat de golfplaten dan door de druk van het dak wegschieten?
Ik weet niet meer hoe ik aan deze info kom, ik kan er ook helemaal naast zitten :bonk:

Klopt, ze willen juist dat het vuurwerk om hoog gaat, en niet opzij.

Ik hoor de crew van vwc nadenken over een nieuwe prijsvraag "1 minuut gratis winkelen" ,
nu alleen vuurwerk24 nog zover krijgen :)

wanneer zijn daar weer hamster weken :angel:.
of
Ben je de 4e in de rij heb je je inhoud van je boodschappen mandje gratis :p.

Gigantisch mooi om te zien, echt supper.
Al heel wat grote bunkers gezien, maar deze mag er zeker wezen.

Dat is pas een winkel. Werk in een groot magazijn. Maar man dat ruil ik zo om voor zoiets als dit. Morgen zie ik alles aan als vuurwerk haha.

Heb m'n sollicitatie verstuurd naar dit bedrijf, nu hopen dat ze me half gare Duits snappen! Wat lijkt me dit tof om een x te bezoeken zeg. Ben ook wel benieuwd wat de kerst pakketten zijn voor de werknemers elk jaar :wink:

Heb m'n sollicitatie verstuurd naar dit bedrijf, nu hopen dat ze me half gare Duits snappen! Wat lijkt me dit tof om een x te bezoeken zeg. Ben ook wel benieuwd wat de kerst pakketten zijn voor de werknemers elk jaar :wink:

Denk dat die sollicitatie ook wel gewoon in het Nederlands kan:wink:

valt op zich mee met de hoogte van het magazijn .
maar goed zijl ook wel om een stukje veiligheid gaan .
alles staat netjes in bokkjes gestapeld niks mis hoor .
mooie foto's hoor :D

waar werk je vuurwerk magazijn wat ben je vuurwerk fanaat en wat doe je in het vuurwerk magazijn me het hele jaar bezig houden met vuurwerk!!! top baan!!!!

Back
Bovenaan