Düren AnnaKirmes Vrijdag 3 Augustus 2012

Ik ben er ook zoals elk jaar (Limburger:P). Ik ben eens benieuwd of die man nog leeft, die elk jaar een bbq heeft Net achter de afzetting in zijn tuinjte:P Die is echt gek:P, het goud landt zo op zijn worsje:P Tot vrijdag Freaks!

Man heb er echt zin in. Word een Hollandse invasie daar bij die flats haha.
Wat halve liters mee en gaan!

Zo vandaag is het dan eindelijk zo ver, eerste keer duren.
Ben zeer benieuwd en heb er zin aan.
Tot vanavond.

Rijden half 6 weg, kan ik nog ff een braadworst vatten op de kermis voordat de show losbarst. Hopelijk weer overgoten met salutes.

Dus als je iemand met een zwart tshirt ziet met daarop witte letters boys noize, thats me.

Rijden half 6 weg, kan ik nog ff een braadworst vatten op de kermis voordat de show losbarst. Hopelijk weer overgoten met salutes.

Dus als je iemand met een zwart tshirt ziet met daarop witte letters boys noize, thats me.

Neem voor mij 2 zakken oliebollen mee maat :p
Jammer dat ik vanavond niet mee kan

Had aangegeven aanwezig te zijn, maar ivm met plotselinge familieomstandigheden redt ik het niet. Erg jammer.
Iedereen die gaat heel veel plezier, mooi weer en gezelligheid.
Volgend jaar beter, straks genieten van jullie verslagen/foto´s en films:)

Ook weer thuis van Düren..
Wat een super vette show hebben we daar mogen zien.
Prachtige effectsn, flinke klappen..goudregens vielen voor de schoenen neer en de stukken shells belandde in het haar..
Geniale show..knap staaltje werk door de mannen van Steffes Ollig.. nu al zin in St.Goar!

Foto's volgen morgen!

Op weg naar huis van de eerste keer duren. Mooie dingen voorbij zien komen, maar had het idee dat in vergelijking met de video van vorig jaar wat kort was. Klapperde wel lekker :)

Foto-QCFRVMNU.jpg

Foto-URHVME4I.jpg

Foto-RZXFGHQR.jpg

Foto-ZAS4LY3X.jpg

deze foto's zijn (in vergelijking met het kanon van damian) maar met een klein "prulcameraatje gemaakt, de casio exilim...

Laatst bewerkt:
Wat een fantastische show was het weer!
Voor mij blijft dit 1 van de beste shows van Duitsland, telkens als ik daar sta ga ik compleet uit mn dakkie :p
Het was net of het begon met regenen toen de show begon, gelukkig was het geen water maar stukken vuurwerk want ja we stonden er weer lekker dicht op...

2443y93.jpg

Terwijl ik stond te filmen dacht ik van, laat ik eens een keer wat foto's maken. Gewoon uit het handje :cool:

35izzu9.jpg

nn5ws4.jpg

Heb net de film even snel bekeken en moet zeggen dat hij echt super gelukt is. Deze houden jullie nog even tegoed van me :wink:

29pwwhf.jpg

Tot slot wil ik iedereen die er was bedanken voor de gezelligheid en (korte) gesprekjes, kwin was leuk je eindelijk eens ontmoet te hebben, ook al was het erg vaag :p

Jef, erg tof dat ik mee mocht rijden met jullie, mega bedankt!

De films volgt zsm,

Gr,

TB

Zo, hier net ook weer thuis, was weer gezellig en heerlijk genoten!
Heerlijke kwaliteit shells, mooie producten en lekker dichtbij.
De show an zich had verder niet echt een opbouw oid...maar dat hoefde van mij ook niet! :D

Stond naast jou Thunderboy,nouja stond ik lag op de grond haha.Zag links van me iemand met camera en statief die ook fotos aan het maken was. Original vest aan?

Was wel weer een heerlijk showtje en prima vermaakt op de kermis...

Back
Bovenaan