Düren AnnaKirmes Vrijdag 3 Augustus 2012

pyroteamzuid

VWC lid
Düren AnnaKirmes Vrijdag 3 Augustus 2012

In mijn ogen en ik denk ook bij meerdere freaks,
de beste vuurwerk show van Duitsland.

Düren AnnaKirmes 03-08-2012

Waar: Duren, Duitsland
Tijdstip: 22:00
Firma: Steffes Ollig
kaliber: 150MM

Bron : http://www.annakirmes.de/veranstaltungenanna/feuerwerk/?no_cache=1&sword_list[0]=feuerwerk

Die staan plaats is bij -> Rutger-von-scheven-strasse nummer: 114-120 !

097.jpg

image

Laatst bewerkt:
aaaaah crap.. hier kan ik niet bij zijn, zit dan al in Annecy voor de show van de 4e :( Elk jaar wordt hier een erg leuke show geschoten, met schitterende producten!

Damnn... Hier had ik echt weer zin in . Vorig jaar voor het eerst geweest en was echt geweldig.
Dit jaar valt het in me vakantie.

Deze show nog nooit live gezien:bonk:.
Daar moet dit jaar maar eens verandering in komen.

Zat deze show net even terug te kijken en kreeg gelijk zin in deze show weer:D
Wil hem graag nog even met jullie delen

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

is dit de plaats waar iedereen zo ongeveer gaat staan?

en is dan het roze gedeelte waar het vuurwerk staat? en moet je dan staan op het rode of groene gedeelte of zit ik helemaal fout?

Naamloos-7.png

is dit de plaats waar iedereen zo ongeveer gaat staan?

en is dan het roze gedeelte waar het vuurwerk staat? en moet je dan staan op het rode of groene gedeelte of zit ik helemaal fout?

image

Dat is idd de plek om te gaan staan.
Op jouw kaartje zie je rechts onderin een parkeerplaats. als je daar de auto zet en terug loopt is het gelijk aan de andere kant van de weg tussen de huizen door.

Dit is echt een top show. Mede door de afstand van het vuurwerk en de gebruikte bommen.

Voor zover ik me kan herinneren moet je nog een veldje verder voor het vuurwerk.
Rood is afsteek gebied
Oranje is afgezet gebied.

152ch1d.jpg

Back
Bovenaan