Düren - AnnaKirmes 31-07-2015

Moet deze missen ivm geen vervoer. Lijkt me gaaf deze eens mee te maken na de beelden van afgelopen jaren. En je staat er verdomd dicht bij.

Ik twijfel toch weer een beetje, afgelopen jaren is de show steeds korter geworden, als het echt 20 min is ga ik wel maar krap 12 min voor 5 uur rijden hmmm. *twijfel*

Dat klopt wat je daar zegt, dus laten we hopen dat hij deze keer weer wat langer is.
Toch blijft het een speciaal showtje, mooi vuurwerk van o.a. Parente, eigen import blokjes die je nergens anders ziet en een prachtige plek om te staan met keiharde dreungeluiden incl sterrenkoppen.

Ik ben aanwezig met een aantal mensen die deze show nog nooit hebben meegemaakt, wil die gezichten weleens zien. Mijn eerste keer daar was enorm gaaf, khoop dat hun dat ook zo gaan ervaren :)

moet ff kijken....toch wel een kort maar krachtig showtje altijd....laatste keer dat ik er geweest ben is toch alweer een jaar of twee/drie terug...

Zooo.. ook weer thuis van een tripje Dűren.
Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.
Weinig aparte shells.. en de finale was wat aan de korte kant..had wat krachtiger gemogen.

Al blijft het natuurlijk een toplocatie en fijne afstand :)

De 1ste keer met Suckyy gegaan en totaal geen spijt. Volgend jaar zekerweten weer erbij.

Hier mijn film.

Feuerwerk Anna Kirmes Düren 31 Juli 2015.

Vrijdagavond een geweldige show gezien in Düren. Voor mij de eerste keer. Heerlijk tempo, geen lege gaten tussendoor. Mooie kwaliteitsshells. Maar vooral de korte afstand was geweldig om mee te maken, daardoor stond je er echt dicht op! Gefilmd met telefoon, niet alles, want het duurde 14 minuten totaal:

Back
Bovenaan