Düren AnnaKirmes 2 augustus 2013

Voor geintresseerden.
Ik heb nog 6 plaatsen vrij in me ride.
Dus mocht ik gaan kunnen deze tegen kleine vergoeding voor de peut gereserveerd worden:p

gr

Voor de 3e keer op rij erbij. Hopelijk beter dan volgend jaar want had t idee dat t wat minder vol was qua bommen. Neem mn vw bril wel weer mee tegen de escalatie bommen :p

jammer, da's de dag voor annecy en dan zitten we daar net. afgelopen jaar geweest en was zeker leuk om bij te zijn!

Hallo allemaal

Ik kijk net op de site van annakirmes en daarop staat dat ook op 27 juli een jubileumsvuurwerk is omdat de annakirmes dit jaar 375 jaar bestaat.
Zou dit ook zo'n knalshow zijn als normaal?

Op 2 augustus ga ik sowieso maar ik denk dat ik 27 juli ook even meepak, is toch maar 30 min rijden vanuit mij thuis. nog meer mensen die gaan?

http://www.annakirmes.de/veranstaltungenanna/feuerwerk/

Ik heb geen idee pyro_J.
Maar als het een half uurtje rijden is zou ik zeker een kijken gaan nemen.
Houd je ons dan wel op de hoogte?

Am*Samstag, 27. Juli 2013, nach 22 Uhr findet im Rahmen des Jubiläums 375 Jahre Annakirmes das Große Jubiläumsfeuerwerk statt.Am*Freitag, 2. August 2013, nach 22:00 UhrFeuerwerk am AnnakirmesfreitagDas große Brillantfeuerwerk begeistert die Besucherinnen und Besucher der Annakirmes jedes Jahr aufs Neue. Etwa 20 Minuten dauert das Spektakel am Kirmesfreitag, das nicht nur vom Annakirmesplatz aus gesehen werden kann.

Er is dus 27 juli inderdaad ook een show.. maar deze is bij de kermis.. ik ga er dan niet vanuit dat er op 2aug evengoed een show is.. want die is normaal ter ere van de kermis, en de kermis is dan dus niet.

Daarbij ook balen dat het nu kiezen is tussen emmerich en duren..

De bron die in de startpost voor de info van 2aug staat weergegeven leid nu ook naar de info over 27juli.
Ik ga er dus niet vanuit dat er 2aug nog geschoten wordt.

Duren is wel altijd gaaf.. nu een jubileum dus hopelijk nog beter.. dan ga ik hier denk ik naartoe ipv emmerich.

Bedankt voor de info Morris, top.
Dat wordt dus inderdaad kiezen tussen Duren of Emmerich.

Am*Samstag, 27. Juli 2013, nach 22 Uhr findet im Rahmen des Jubiläums 375 Jahre Annakirmes das Große Jubiläumsfeuerwerk statt.Am*Freitag, 2. August 2013, nach 22:00 UhrFeuerwerk am AnnakirmesfreitagDas große Brillantfeuerwerk begeistert die Besucherinnen und Besucher der Annakirmes jedes Jahr aufs Neue. , das nicht nur vom Annakirmesplatz aus gesehen werden kann.

Er is dus 27 juli inderdaad ook een show.. maar deze is bij de kermis.. ik ga er dan niet vanuit dat er op 2aug evengoed een show is.. want die is normaal ter ere van de kermis, en de kermis is dan dus niet.

Daarbij ook balen dat het nu kiezen is tussen emmerich en duren..

De kermis is er 2 augustus ook gewoon van 27 juli tot 4 augustus.

*Etwa 20 Minuten dauert das Spektakel am Kirmesfreitag*

Snap er dus niks meer van,maar heb een mail naar de organisatie gestuurd.
Krijg hopelijk een antwoord van ze.

Zoals ik het brgrijp zijn er dus 2 shows dit jaar.
De traditionele op kermis vrijdag (2augustus) en een show ter ere van het 375 jarig jubileum op 27 juli.
In dat weekend zijn nog meer festiviteiten rond het 375 jarig jubileum.

Misschien hadden ze de 2 twee shows moeten samenvoegen voor 1 grote knalshow van 25min op 27 juli bij het begin van de kermis

Hopelijk krijg je antwoordt op je mail.

Beste Crew en freaks

Het vuurwerk dat op 27 Juli woord geschoten is een extra show i.v.m 375 jaar bestaan van de AnnaKirmes (er word niets samen gevoegd er staat niets voor niets 2 datums ook op de annakirmes site)ook even gezocht op vergunning Düren dus op 2 Augustus is er ook een show.

Dank allen voor de antwoorden.. hopen dan dat het beide dagen is.
Ik heb inmiddels in ieder geval contact gelegd met de schieter, Steffes Ollig, dat antwoord wacht ik nog even af.

Back
Bovenaan