[Düren] AnnaKirmes 05-08-2016

Ook van de partij van avond.Wordt de eerste keer voor ons het is een stuk rijden maar schijnt de moeite waard te zijn.

Na 3 uurtjes zwemmen in een durens zwembad, met de kids over de kermis getrokken en uiteindelijk vanaf de kermis gekeken. Was voor mij de 1e keer Düren, maar zeker weer..Leuk showtje. Vrees een beetje voor Hoorn volgende week ;)

Was weer top. Ouderwets sterren koppen. En wat een gebeuk was het ook weer zeg haha, niet normaal.

Nou was de moeite waard om in totaal 430 km te rijden.Hebben ook gefilmd zal volgende online komen via Shell kid die was daar ook.

Was werkelijk een topshow, keiharde salutes, grote shells, schitterende effecten, veel variatie en lekkere finale. Dreunende vaak goed door.:handsup: De film volgt nog. Hier wat foto's:

G8FmAiVk.jpg

qHTT0DgI.jpg

msBlpt9s.jpg

MbrPrRt7.jpg

SZQfw8If.jpg

zi0ABBdN.jpg

WBU0UYge.jpg

K6nvaAr1.jpg

LBK7FCyO.jpg

Utub1uG0.jpg

DQrd7HQ8.jpg

FBiAJsQX.jpg

aNTjuUze.jpg

AEomUnMi.jpg

Hierbij de film. Het was werkelijk waar een topshow. Flink wat geweld barstte weer los. Mooie shells en keiharde dreunen, top!:

Ja wij zaten ook goed bij de flets.
Maar hadden gelukkig niet zoveel last van de rook.
Ook effen nog een rondje over de Kermis wat ook gezellige was.
Tot volgens jaar weer ;)

Was Weer Vette Show! lekker rammen,mooie shells weer, normaal staan we beide de flats deze keer niet stonden bij de ingang van schietveld was erg gaaf daar, bedankt jack voor de uitlegt over de camera.
Was uiterlijk weer sterrenkoppen altijd gaaf,lekkere salutes.
Bedankt freaks wie er waren even weer leuk dat ik jullie kunnen spreken. Vuurkoning ja is was richard(MOH1975). Mooie filmbeelden en foto's van iedereen. kom al best lang daar blijft een mooie en vettte show. De kermis erbij blijft leuk volgende jaar toch wat eerder kan ik weer erin Destroy!!

Back
Bovenaan