[Düren] AnnaKirmes 05-08-2016

Nadat ik vorig jaar geweest ben, wil ik dit jaar weer gaan kijken.
Was een lekkere ramshow en heerlijke finale, alleen 20 minuten ga je niet reden met deze show, eerder de halft!

Nadat ik vorig jaar geweest ben, wil ik dit jaar weer gaan kijken.
Was een lekkere ramshow en heerlijke finale, alleen 20 minuten ga je niet reden met deze show, eerder de halft!

Klopt, twee jaar geleden mogen aanschouwen en die haalde net de 12 minuten, maar wat een gestoorde finale schieten ze daar weg zeg!

Erg dikke show schieten ze daar altijd met zeer mooie bommen tussendoor.
Finale is altijd erg heftig. Kijken of het gaat passen in de planning om weer eens te gaan.

Bij deze onze film van afgelopen jaar, blijft een gruwelijke show. Dit jaar natuurlijk weer op het programma...

Na twee jaar dit gemist te hebben, toch inderdaad maar weer eens kijken of ik hier bij kan zijn :D
Blijft een kicke showtje wat dat betreft :D

Het zal dan aan mij gelegen hebben maar ik vond de show afgelopen jaar heel veel minder dan anders.
Zelfs zo dat ik twijfel of ik dit jaar nog zou gaan. Normaal wel altijd een heel vette show.

Als de datum een beetje uitkomt dan ben ik er toch maar weer gewoon bij denk ik :)

De mooiste momenten uit de show van vorig jaar:

Hoop er weer bij te zijn voor de 7e keer, deze show blijft een vette aanrader :cool:

Ook hier strengere controles dit jaar vanwege de aanslagen van de afgelopen tijd.

Die Stadt Düren informiert:
Auf Grund der Vorkommnisse in Ansbach und Nizza wurde das Sicherheitskonzept der Annakirmes angepasst.
Die Besucher der Annakirmes sind aufgerufen keine Rucksäcke und größere Handtaschen zur Veranstaltung mit zu bringen. An den Eingängen und auf dem Annakirmesplatz ist mit Kontrollen durch die Polizei zu rechnen.
Es liegen für die Annakirmes zur Zeit keine konkreten Gefährdungsszenarien vor. Die getroffenen Maßnahmen sind rein präventiv.

Het is ronduit belachelijk de controle deze week door de Duise politie. Ik rij al de hele week in Duitsland voor mijn werk. Je wordt aangekeken of dat je de grootste crimineel bent. Allemaal te danken aan die maloten.

Helaas moet ik deze show voorbij laten gaan ivm geen vervoer. Dit is en blijft de mooiste show om mee te maken dicht bij huis en vooral dichtbij om sterren te koppen.

Het kriebelt wel weer om die kant op te gaan.
Een beste rit vanuit hier, maar zeker de moeite waard.

Zo laatste spullen gepakt voor weekendje eifel. Tot in Duren dames en heren.

Jammer dat ik dit jaar niet aanwezig kan zijn, voor iedereen die gaat heel veel plezier gewenst!

Back
Bovenaan