Dumbum Scream battery 25sh

Iets te veel wc eend gehalte...
Op basis van de objectieve beelden is dit een flinke tegenvaller. Helemaal voor de gemiddelde veekoopprijs van zo'n €25+
Ik ben van Huisman, niet van Scream/Klasek. Dus dat wc eend gehalte vind ik nergens op slaan. Ik ben ook maar gewoon een vuurwerkliefhebber die van zijn hobby zijn werk heeft kunnen maken en ik zeg altijd gewoon wat ik vind. Zoals ik al aangaf is dit artikel sinds de demo massaal besteld, ze zijn bijna op. Dus ik heb geen enkel belang om dit artikel op te hemelen.

Ik heb er een karton van besteld, die ga ik niet proberen te annuleren maar ik ga er dus het beste van hopen.
Als je die tegelijk stookt, krijgen we een nieuwe Faber van de KNO afd erbij te klagen 😂 want met zelfde schelle harde fluit als laatste Special 4 is dat niet leuk meer 😵 bijna niet... 😏

Jij hebt hem live gehoord/gezien?

Ik twijfel echt onwijs om hem te ruilen voor ROTP maar je comment geeft toch weer goede hoop.
Ben ook niet zo van het cancelen eerlijk gezegd maar door alle negativiteit na de demo toch wel een serieus twijfel geval.

Veel mensen zijn er namelijk heel negatief over maar voor iemand die 14? keer een Transbomber schiet en tóch deze cake waardeert dan weegt die mening zwaarder hahaha.
Zo ze zsm ruilen /annuleren als ik jouw was😭

Zo ze zsm ruilen /annuleren als ik jouw was😭

Ja weet je, ik vind dat altijd kut richting de winkelier.

En bij de betreffende winkelier zijn zowel de Scream als ROTP uitverkocht dus dan moet en kan ik alleen maar annuleren en elders bestellen.

Heb er twee voor € 55,- dus het is ook weer niet dat het een compound van € 250,- is.

Eerst had ik er andere plannen mee maar de hoop dat ze gewoon alsnog 'hard' fluiten maakt dat ik ze toch gewoon hou.

Nu schiet ik er één met de visite in de middag want voor dit effect maakt het niet uit of het donker is.
En één als 'rustig' contrast met een klein 19:00 openings projectje.

Sutorobo Taki -> Scream -> Turbo Blink reverse -> Eclipse Of Roar.

Taki met de hand aansteken en de rest doorgelont met een remote.

Gewoon van genieten dus maar, we zien het wel.

Als je die tegelijk stookt, krijgen we een nieuwe Faber van de KNO afd erbij te klagen 😂 want met zelfde schelle harde fluit als laatste Special 4 is dat niet leuk meer 😵 bijna niet... 😏
8 tegelijk was wel het plan, na 10s komen daar nog 5x silver salute bij en weer 10s later 3x Wiz Streak. Vroeg me af of het genoeg herrie was om de finale mee te beginnen :)

De video bij de Vuurwerkdemo van Huisman:
(07:56)

Zoals eerder benoemd is de fluit echt heel fel, maar niet zoals ik hem zelf had verwacht/gehoopt. Hoopte zelf meer op een huilbak.

Ipv fluit krijgen we piep... naja die ga ik wel voor mijn fluit bakken plakken... als een soort opwarmertje, weet ook niet wat ik hier anders mee moet...

Back
Bovenaan