Duitsland

Ik zoek een vuurwerkwinkel in de buurt van Nordhorn waar je al de bekenden merken zoals Weco,Nico,Pyromaxx etc kunt kopen.
Kent iemand er 1?

Beste Moontan,

Zijn er al prijzen bekend van Lidl of Aldi??
Kwamen vorig jaar rond deze tijd met hun nieuwsbrief.

Heet dan wel geen moontan maar kan je wel zeggen dat ze nog niet bekend zijn.
Kijk elke dag effe op de site van lidl of aldi duitsland, zullen 1 dezer dagen wel op de site komen.

Krijg elke vrijdag de folder in de mail afgelopen vrijdag was aanbiedingen t/m 29 dec dus dan zou ie aankomende vrijdag moeten komen hoop ik :p

Laatst bewerkt:
ik heb gehoord dat ze de 31e niet controleren..
kan ik dan gewoon met de bus naar duitsland gaan, zonder gepakt te worden? :p

of lukt dat waarschijnlijk niet?:(

gr.. Bill90

jazeker,geen probleem.
wij zijn vandaag met een kofferbak vol over de grens gereden en geen probleem,al blijft het altijd oppassen:p

succes:bye:

Vandaag ook geweest, iets verder bij onze oosterburen doorgereden....heerlijk shoppen daar in de aldi/lidl en niks geen controle gezien

Gister ook geweest naar Vuurwerkstunthal geen controle's gezien, met de heenweg waren er wel duitse politie aan het controleren maar ze hebben me niet aangehouden.

Voor de mensen die nog vandaag vuurwerk willen kopen bij de Aldi in Duitsland. Je kan niet betalen met een Nederlandse pinpas of een creditcard. Bij de Lidl enzo kan dat wel ;)

Ik heb even wat potten gehaald daarzo =]

Die potten zijn van zeer goede kwaliteit heb ze vannacht afgestoken.. en de pijlen ook
Toronto: mensen vroegen mij gewoon of het professioneel vuurwerk was... Veel o's en a's
Phoenix: Mooi potje voor weinig geld is zeker een aanrader.
Reno: ook wel mooi hoor!
Sydney pijlenpakket: zeer mooi pijlen pakket grote boeketten, groter dan in nederland.
En de dubbelslagpijlen zijn ook zeer indrukwekkend!

hier net zo, de alligator een van de goedkoopste potjes was gewoonweg super!
we hadden bij de lidl en de aldi alle te krijgen artikelen wel 2 of 3 meegenomen,maar echt gewoon topspul. daar 2,99-3,99 per pot en hier een pot van 40 euro plop weg.....
wat een geweld uit die kleine potjes en voor dat geld.........het blijft lachen.
volgend jaar zeker weer...

Back
Bovenaan