Duits woonhuis ontploft door vuurwerk

• Topic starter Topic starter wim
  • Startdatum Startdatum
Humor is een manier om om te gaan met de nare gebeurtenissen in het leven. Het helpt relativeren. Bekijk mijn opmerking maar vanuit die invalshoek Wonko :wink:

zo, verschrikkelijk dit. maar dit zal toch echt aan de bewoner hebben gelegen want zoiets krijg je niet van een paar rotjes! ik hoop ook van ganser harte dat ze het allemaal redden. een youtube bekende was het in ieder geval niet, aangezien die vandaag nog online was.

leuk dat sarcasme wonkobonko maar volgens mij is het idee achter de opmerking dat als je in de stad woont je je niet met dit soort f....sh.t moet bezig houden:mad:

Jóh? Misschien geef ik met mijn sarcasme aan dat dat een ondoordachte opmerking is, aangezien niemand moet experimenteren in huis! Daar zijn nl. niet voor niets stricte regels voor :frusty:

op het laatst van de film zie je een doos liggen met 1.4g erop
daarvan zal het niet komen schat ik zo:bonk:

Jóh? Misschien geef ik met mijn sarcasme aan dat dat een ondoordachte opmerking is, aangezien niemand moet experimenteren in huis! Daar zijn nl. niet voor niets stricte regels voor :frusty:

Je met pyrotechniek bezig houden is heel wat anders dan je huis als 1.1 bunker gebruiken om zodoende wat bij te verdienen.

Sommige stukken vuurwerk zijn verboden terwijl iedereen met een gezond verstand dit zonder enig probleem kan ontsteken. Echter is het opslaan van een enorme hoeveelheid vuurwerk van dit type op die locatie niet ethisch verantwoord.

Laat het een les zijn voor alle cobra piepoos op dit forum...

Nee er zijn mensen op dit forum die weten hoe ze er mee om moeten gaan.
De piepoos op die forum weten dat niet

Is er al iets bekend over wat er lag en wat daar de bedoeling van was?

Wow, ik zie dit nu pas :shocked:
Dat is me effe een klapper geweest zeg! Niet normaal!
Het zal je buurman maar wezen...

Oh ja ga er maar vanuit dat een verhaal dat op internet gaat altijd 20x is aangedikt of inderdaad verwaterd is. Tenzij je het direct van de bron hebt. Je ziet dat soort dingen al met simpele spelletjes als: Luister naar dit verhaal en vertel het dan aan je collega. Mensen filteren gewoon op dingen die ze zelf belangrijk vinden en vergeten vaak dingen die juist wel degelijk van belang zijn.

Best bizarre klap moet dat zijn geweest. Wat naar als dat gebeurt zeg. Dat is het gene waar je altijd bang voor bent. Tuurlijk weet die gozer waar die mee bezig is en dat dit kan gebeuren. Kans is vaak klein. Maar als het dan gebeurt oh oh :(

Back
Bovenaan