Dug-out in Leiden sneuvelt na explosie

killerdome

VWC lid
LEIDEN - Een dug-out op een openbaar toegankelijk sportveldje in Leiden is zondagavond gesneuveld nadat daar een explosief tot ontploffing was gekomen.

m1ezx99ajp2g_396.jpg

Dat liet de politie weten. Rond 22.00 uur ging het explosief af. De klap was zo hevig dat verschillende autoalarmen in de omgeving afgingen.

Het betreft een veld aan de Boshuizerlaan. De politie ziet vooralsnog geen link met de ontploffing van een explosief dat aan een flitspaal zat in Voorschoten. Verdere details ontbreken nog.

Dichtbij de plek zit een politiebureau. Daardoor waren agenten snel ter plaatse. De omgeving is afgezet voor onderzoek.

Bron

Ik weet niet wat het de laatste tijd is mensen, met de zware knallers... Dan hier weer een zware ontploffing en nu dit weer. Het wordt echt steeds maar gekker en gekker hea?

Ojah, er wordt hiet over een explosief gesproken, dus niet over vuurwerk. Ik heb het bericht toch geplaatst, het kan namelijk net zo goed met gebruik van zwaar vuurwerk zijn gedaan. Zieke malloten hier!

Aangezien illegaal vuurwerk weer mag worden besproken hier toch wel veel. Ik denk dat een 4" salute of een Succubus 300 dit ook wel kan aanrichten.
Mede omdat Semtex en andere explosieven moeilijk te brouwen zijn.

Wat heeft dit met vuurwerk te maken?

Back
Bovenaan