Drukte bij Lesli vuurwerk. (Video)

ylke

VWC lid
Ik ben vandaag op bezoek geweest bij Lesli vuurwerk te Lichtevoorde.
Wilde wel eens zien de hectiek en drukte aan het eind van het jaar en hoe het er aan toe gaat bij een importeur. Ben daar gastvrij ontvangen en heb een kort filmpje gemaakt zodat jullie ook een indruk kunnen krijgen hoe het er aan toe gaat. Let niet op de kwaliteit van de film want ik ben geen filmer.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
leuk filmpje, zie je ook eens hoe het er daar aan toe gaat. En er ligt aardig wat vuurwerk, als dat nou eens in me schuurtje lag :rolleyes:

ahh mooi filmpje gelijk de kant welkoop/boerebond, vandaag hebbe we van uit het verkooppunt(een welkoop) ook weer bestelling geplaatst bij lesli komende dag alweer binnen. met deze filmpje zie wel precies hoe de gehele orders gelopen wordt

Bedankt voor de film Marco.
Leuk om eens te zien hoe het er bij importeurs aan toe gaat de laatste dagen.

Zo zeg, al dat spul buiten, wat als het gaat hozen? man man ik zou door de bomen de pijlen niet meer zien. Leuk om te zien.

Leuk man! Was net benieuwd hoe ze dat allemaal regelen!

Weet je toevallig of de dealers het vuurwerk ook al vandaag krijgen of morgenochtend pas?

Ps. Ik vind dat ze wel wat harder mogen werken :P!

Leuk man! Was net benieuwd hoe ze dat allemaal regelen!

Weet je toevallig of de dealers het vuurwerk ook al vandaag krijgen of morgenochtend pas?

Ps. Ik vind dat ze wel wat harder mogen werken :P!

de dealers hebbe allang het vuurwerk in de bunkers liggen.
spreek ik even het verkooppunt (welkoop) waar ik zelf zit hadde de eerste voorraad half nov al binnen vanuit lesli.

want je nu ziet gebeuren in dit filmpje zijn de orders die de dealers bij besteld hebben omdat ze al te kort komen van bepaalde producten.

en voor de welkoop/boerenbond winkels krijgen de eerste verkoopdag nog een standaard levering

de dealers hebbe allang het vuurwerk in de bunkers liggen.
spreek ik even het verkooppunt (welkoop) waar ik zelf zit hadde de eerste voorraad half nov al binnen vanuit lesli.

want je nu ziet gebeuren in dit filmpje zijn de orders die de dealers bij besteld hebben omdat ze al te kort komen van bepaalde producten.

en voor de welkoop/boerenbond winkels krijgen de eerste verkoopdag nog een standaard levering

Onze dealer doet dit niet (wolff), hij haalt alles vandaag en morgen voor 8:00 op:bonk:

Back
Bovenaan