DRGN Hammertime [Ass.]

Heb er net 1 afgestoken, en helaas het is het troep idd. Verwacht geen Bunga of Bomb potjes. als je nog de keuze hebt dan zal ik eerder 10 bunga cakes kopen dan 20 van deze. Hele kleine spreiding en zachte burst

Gisteren staken een paar kids hier nummer 5 af. Dit is gewoon een leuk potje voor het geld. Het was windstil. Burst en spreiding gewoon goed.
Misschien zijn er verschillende batches in de omloop.

Een afgestoken (nr. 4) en deze was qua hangtime wel erg goed, maar burst was slecht. Lanceergeluid was duidelijk harder.

Ben benieuwd naar de andere nummers!

Nou zojuist een nummer 5 geschoten (duh heb alleen maar 5) burst was prima, geen ploffertjes, boeketten niet heel gevuld maar kleurtjes wel prima vel.

Morgen per 3 en per 6 gelijktijdig dan zal dat best wel tof worden.

Nummer 1 afgestoken tijdens mijn avondwandeling door de wijk en die viel ook zeker niet tegen. Burst was niet enorm, maar mooie kleuren en boeketten inderdaad! Ik ben tot nu toe zeker niet ontevreden over deze bizarre aanbieding.

Precies wat je er van kon verwachten voor dat geld.
Dikke pluim ook dat ik ze voor 2.50 gewoon uitgeleverd heb gekregen, ondanks dat het een foutje op de website was.

• Like
Waarderingen: g3rb
Nummer een was drie keer niks, daarna niets meer van de rest verwacht, maar 2 en 3 waren weer dikke prima haha, later nog 4 en 5 geschoten, die waren weer troep.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan