Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 35985
Even een foto geleend van Steef-Kaboom (Vuurwerk Riezebos). Wat een kleine pijlen! Zegt uiteindelijk niet veel over de uitwerking natuurlijk maar had ze wel wat groter verwacht.
Voor dit geld toch prima dingetjes?
Vergeet niet dat het maar 19 grammertjes zijn. Dan kunnen ze maar beter klein en licht van gewicht zijn. Ik heb het idee dat het grappige pijltjes gaan worden. Althans ik hoop t
Vergeet niet dat het maar 19 grammertjes zijn. Dan kunnen ze maar beter klein en licht van gewicht zijn. Ik heb het idee dat het grappige pijltjes gaan worden. Althans ik hoop t
Op de dummy pijlen staat volgens mij 38 gram. Zal voor de zekerheid ook de echte even nakijken morgen.
Op de dummy pijlen staat volgens mij 38 gram. Zal voor de zekerheid ook de echte even nakijken morgen.
Zal wel weer net zo'n gevalletje worden als Bomber en Aftershock rockets worden zo te lezen. Daar verwachte ook iedereen veel van maar bleek ook een klein pijltje met weinig kruit en uitwerking te zijn.
Gelukkig! Bedankt voor het uitzoeken!Ik heb net even gekeken in de bunker. Er zit 19 gram per vuurpijl in.
Gelukkig! Bedankt voor het uitzoeken!
Bedankt!Ik heb net even gekeken in de bunker. Er zit 19 gram per vuurpijl in.
Laat dat een les zijn voordat je los gaat de volgende keer. Je kunt er vanuit gaan dat iedereen namelijk zijn best doet (importeur, winkelier en de leden van dit forum die de posts voor jou aanmaken).
Ik zie je overal vragen stellen over de vervangers, neem contact op met je dealer, die gaat namelijk over welke vervanger je meekrijgt en zal je als je er niet blij mee ben ALTIJD geld terug geven.
Daarnaast is het feit dat je eerst voor 15 besteld in een 3 halen = 1 betalen maakt natuurlijk niet dat je opeens "recht" hebt op 45 euro (aan vuurwerk).
Bedankt!![]()
Ik heb net even gekeken in de bunker. Er zit 19 gram per vuurpijl in.
Dat is apart. Want op de pijlen die ik net bij jullie heb opgehaald staat 38 gram.
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat in deze kleine pijltjes 38 gram zit maar we gaan het zien.