Dragon Thunder ( Singleshot )

Jean-Paul_*

VWC lid
Artikelnr: W026
Naam: Dragon Thunder
Aantal schoten: 1
Packing: 6 stuks
Prijs: 3,25
Effect: Red, green, blue, yellow, pink, purple comet with Ti-bouquet

Laatst bewerkt:
Nou Als Het een singleshot is van die dream knalcake mag de knal er dus zeker wezen :D dan wordt het een geheid succes ;) Dan wordt het tog opzoek naar binfireworks ditjaar :P

Geweldig! Ik heb begrepen dat deze singleshot zeer hard zal gaan. Dit word dus een strijd met de binkie! :)

Het is dus een oneshot uit deze cake:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Groeten

Een TI-boeketje is altijd mooi meegenomen in een single shot. Toch maar even afwachten hoe deze live gaat klinken.

Ziet er goed uit. Heb wel zin in een single shot met ti-boeket. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk zo goed knalt :)

dat wordt dus singleshots inslaan dit jaar
ben benieuwd hoe ze gaan presteren
ik zie al weer vele projecten aan de horizon

Zijn zover ik gehoord heb de knallers uit de Dream Fireworks kanl cake. Ik heb die gehoord tijdens de Bon demo en deze cake knalde goed maar de binkies knallen naar mijn mening net iets harder.

Zijn zover ik gehoord heb de knallers uit de Dream Fireworks kanl cake. Ik heb die gehoord tijdens de Bon demo en deze cake knalde goed maar de binkies knallen naar mijn mening net iets harder.

Dat is knap dat jij het zo al kan bepalen dat de binkies harder gaan.. terwijl je ze nog niet hebt kunnen vergelijken naast elkaar. Maargoed, we zullen het horen deze jaarwisseling!

Yo, dat zijn dus dé single shots van 2010! Lijken ook lekker laag te knallen en met die adviesprijs van €3,25 die er op AVP bij staat zitten ze nog goed in de prijs ook.

Een single shot met een echte salute. Dit is wat veel mensen wilde denk ik. Ik vind ze top. Mooie prijs en prima knal gezien het filmpje. Helaas niet te verkrijgen hier ...

€3,25 is inderdaad geen geld, wat een spotprijsje zeg!
Misschien lijkt het zo, maar volgens mij gaan ze niet zo hoog?

Een zeer tof product.
Ik verwacht hier dus ook veel van!
Ti-boeket altijd leuk bij een singleshot!

Als ik hier aan kan komen, zal ik zeker een paar doosjes kopen!

Back
Bovenaan