Dragon Tail [Double Compound] *Nieuw 2025*

Aantal shots nagenoeg hetzelfde als Riakeo, prijs hetzelfde als Riakeo. China Red is er qua kooiloos op achteruit gegaan... Riakeo is gewoon goed. Als je er überhaupt al aan denkt om deze bak aan te schaffen kun je beter voor Riakeo kiezen.

• Like
Waarderingen: heho
Aantal shots nagenoeg hetzelfde als Riakeo, prijs hetzelfde als Riakeo. China Red is er qua kooiloos op achteruit gegaan... Riakeo is gewoon goed. Als je er überhaupt al aan denkt om deze bak aan te schaffen kun je beter voor Riakeo kiezen.

En dat baseer je allemaal op één China-samplevideo? Wat ik opvallend vind, is dat de Wolff-producten allemaal wel goed worden ontvangen, terwijl de CR-producten minder lof krijgen, terwijl die in de basis uit dezelfde fabriek komen. Mijn gevoel zegt dat de CR-producten ons uiteindelijk nog flink gaan verrassen, of misschien nu al het meest realistische beeld geven van wat (volgens de regels) haalbaar is zonder kooi. We gaan het zien :)

Bij CR krijg je nog wel standaard 20% terug om zelf artikelen uit te kiezen. Bij deze box toch al zo'n 70 Euro

En dat baseer je allemaal op één China-samplevideo? Wat ik opvallend vind, is dat de Wolff-producten allemaal wel goed worden ontvangen, terwijl de CR-producten minder lof krijgen, terwijl die in de basis uit dezelfde fabriek komen. Mijn gevoel zegt dat de CR-producten ons uiteindelijk nog flink gaan verrassen, of misschien nu al het meest realistische beeld geven van wat (volgens de regels) haalbaar is zonder kooi. We gaan het zien :)
Zeker, je moet toch keuzes maken... Aan de effecten ligt het niet, maar als we het over bijna €400 hebben voor een dubbele compound en het kooiloze in het achterhoofd... speel je qua zekerheidje eerder voor Riakeo. Prijs/schot verhouding is nagenoeg hetzelfde en 30mm ook. Zeg ik dat deze compound hiermee slecht is? Nee. Ik hoop zelfs dat hij zo presteert zoals op film. Dat zou fantastisch zijn! Maar op dit moment gok je het er wel op met een nieuw artikel van dit kaliber. En ik weet niet of je dat moet willen voor bijna €400.

Back
Bovenaan