Dragon fire

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6239
Artikelnaam: Dragon fire
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 500gr
Aantal schoten: 25sh
Effectomschrijving: XXL boeketten! Met in totaal 500 gram kruitgewicht. Haal hem in huis!
Max. tube diameter: 30mm
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: €39,95
Voorverkoopprijs: €39,95
6239-Dragon-Fire.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja mooie cake zou hem opzich zo weer willen, ik heb er nog 13 euro voor betaald voor de tnt versie waarvan ik het label stuk mooier vind ook.
Ben benieuwd wat deze gaat doen.

Dat was inderdaad een dikke actie bij een paar winkels toendertijd. Maar wat mij betreft is een dergelijke cake voor 20 euro ook mooi.

Klopt, maar dit is wel heel bizar (prijs x3):bonk:

Voorheen waren 500 grams cakes gewoon €35-€40. Het is meer bizar dat er in de prijs dip een verkoper is geweest die deze voor €13 euro aanbood. 100% zeker dat hij er niks tot een grijpstuiver aan verdiend heeft.

Voorheen waren 500 grams cakes gewoon €35-€40. Het is meer bizar dat er in de prijs dip een verkoper is geweest die deze voor €13 euro aanbood. 100% zeker dat hij er niks tot een grijpstuiver aan verdiend heeft.

Wat versta jij onder ‘voorheen’? Mijn geheugen laat me vast in de steek, maar ik kan de afgelopen jaren (van voor Corona en dan tot 30 jaar terug) amper 500gr cakes herinneren van 35,- tot 40,- per stuk. En dan praat ik niet over zinloze adviesprijzen. Sowieso eerder uitzondering dan regel wat mij betreft.

Wat versta jij onder ‘voorheen’? Mijn geheugen laat me vast in de steek, maar ik kan de afgelopen jaren (van voor Corona en dan tot 30 jaar terug) amper 500gr cakes herinneren van 35,- tot 40,- per stuk. En dan praat ik niet over zinloze adviesprijzen. Sowieso eerder uitzondering dan regel wat mij betreft.
De 500 grammer bestaat nog maar van 2005 he.:)

Nou ik denk het toch wel. Toen we naar 500 gram gingen kwamen er cakes die zo groot waren als een compound van nu. Grote bakbeesten van Wolff, Broekhoff, Lesli etc etc. Prijzen boven de €40 - €50 waren geen uitzondering. Je hebt het misschien gedelete, maar ze waren er te kust en te keur. De meeste kwamen daarbij niet eens aan de 500 gram kruit.

Kunnen we weer on topic :)?

Het is en blijft een prachtcake! Snap de overgang van TNT naar Bonfire niet helemaal, maar zo te zien heeft het geen afbreuk gedaan aan het product.

Thanks voor de toevoeging MichelAngelo. Ik heb een selectief geheugen.

En omdat Nyxx ook een pintje heeft: ik vind het een erg mooie cake!

Mocht je deze besteld hebben, kijk na of alle bombettes erin zitten mocht je dit kunnen zien.

Deze cake had duidelijk de hardste burst van alle losse cakes die ik had.

Echt een regelrechte topper

Back
Bovenaan