Dragon Balls

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2004
Artikelnaam: Dragon Balls
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Red dahlia with spring report flower;green dahlia with spring report flower; blue dahlia with spring report flower
Richtprijs 2012: € 17,95

Productfilm demo 2012
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een geweldige cake!!!! vooral die blauwe boeketten zijn erg mooi. Voor het eerst zie ik dit soort effecten. Het is heel mooi gecombineerd.

Bonfireworks verast me. Ook is Bon 1 van de weinige importeurs met filmpjes in hele goede kwaliteit van alle producten.

Alleen wat ik wel een minpunt vind, is dat ze zich eigenlijk alleen maar op grote cakes richten. Gelukkig zijn er nu een paar budget cakes, maar dat zijn er ook niet heel veel.

Laatst bewerkt:
Opnieuw een prachtig nieuw product.
Bonfireworks blijft grossieren in nieuwe artikelen
Waar houdt dit op? :p
Ondertussen begin ik aardig nieuwsgierig te worden naar de prijzen van al dit moois, of het allemaal wel betaalbaar is

Toch wel een leuke cake vol met crackling, die paar, maar zeer heldere gekleurde sterren doen het hem naast die harde crackling. :D

Ok naast standaardt rood groen blauwe effecten,laat het dan een pistil zijn maar alleen dragon eggs had mij meer aangesproken.

Laatst bewerkt:
Volgens mij net herkend in een chaotisch showtje, vrijwel zeker :D En was precies zoals op het filmpje. Helemaal goed dus.

net live gezien
was echt een goede pot.
mooie heldere effecten met mooie kleuren.
alleen omdat er mooiere potten zijn zou ik deze niet kopen.
filmpje volgt zo snel mogelijk!

Deze pot heb gisteren gezien op de demo van vuurwerkmagazijn7kamp
ik kan je vertellen dat dit een beauty is
ook de beste van de budget cakes van bonfire naar mijn mening

Top pot voor een laag prijsje.

een cake met harde burst, goede kleuren en goede crackling. de prijs is onvoorstelbaar laag voor dit top product. een echte aanrader

Wederom een kwaliteitsding van Bonfireworks, er zit gewoon geeneen misser tussen bij die importeur, ongelooflijk... Prachtige wolk goede crackling, geholpen door een goede hoeveelheid mooi gekleurde parels. Tempo wederom goed, afwerking perfect. Kwaliteit met een hele groot K.

Deze cake er meer bijgekocht door z'n lage prijs. In de uitwerking duidelijk niks van te merken, de crackling was goed hard! Stak deze af na de Heavy 5 van Dynasty en de crackling was echt vele malen groter en harder.

Deze cake stak ik af rond een uurtje of tien 's avonds. Hij kwam daardoor prima tot z'n recht. Alle stookmaatjes waren druk met nitraatjes, sierpijlen en Binkies. Dus ik dacht: ik gooi er eens een lekker sierpotje tegen aan! Dat pakte prachtig uit, want je merkt dat iedereen dan toch wel even onder de indruk is.
Deze pot is inderdaad zoals Richardus ook zegt, echt een pot met Kwaliteit. Prachtig tempo, goed harde burst, ronde effecten, bijzonder scherpe en felle kleuren, grote wolk met harde crackling! Echt een regelrechter topper van Bon Fireworks! Onvoorstelbaar dat zoiets moois uit zo'n klein k.utpotje kan komen.

Voor ze geld dubbel dwars waard.
deze had ik ook rond een uur of 10 s'avonds de lucht ingeschoten
en me moeder was voor het eerst onder de indruk
wacht maar dit jaar dan geloof ze der ogen niet.
Top Product.

Nu bijna in maart aangekomen gaan we alweer denken aan aankomend seizoen.
We wisten het al, maar nu wordt het ons toch echt duidelijk. Wat een super goede collectie van Bonfireworks eigenlijk.

De kwaliteit is erg goed, de prijs is goed, het label ziet er mooi uit enz.

Zelfs bij onze show was de controleur van de DCMR onder de indruk !!!

vr.gr.

Edwin

Back
Bovenaan