Dozen met zwaar vuurwerk op erf in Apeldoorn; bewoner opgepakt.

densta

VWC lid
APELDOORN - Bij een woning in het buitengebied van Apeldoorn heeft de politie dinsdagavond zo'n 500 kilo illegaal vuurwerk aangetroffen. De bewoner, die zich later meldde op het bureau, is aangehouden.
De politie kwam de partij op het spoor na een melding dat de verdachte mogelijk in vuurwerk handelde.
Flowerbeds
Toen agenten gingen kijken, vonden ze op de oprit van het huis aan de Wikkeweg dozen met zogeheten flowerbeds. Het zware siervuurwerk lag verborgen onder een zeil. In een schuur op het erf bleek nog meer te liggen. De hele partij is in beslag genomen.

Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/...n-apeldoorn-bewoner-opgepakt.htm#.VHWf3Mvb-BY

Als die foto erbij hoort stond die cake klaar om ontstoken te worden op zeer korte termijn denk ik :p

Ik durf te zweren dat het overgrote deel van het inbeslag genomen vuurwerk allemaal verraden werk is. Tuurlijk zijn er ook diverse zogenaamde vuurwerk teams die hele onderzoeken doen. En worden daardoor partijen vuurwerk en handelaren opgespoord.

Maar het overgrote deel is allemaal verraden werk. En dit hebben we allemaal te danken aan de media die niks anders doen dan angst zaaien en overdrijven. Mensen worden bang gemaakt en grijpen naar de telefoon om hun buurman of buurtbewoner erbij te lappen.

Ook stikt het van de afgunstige mensen die niks anders te doen hebben dan andere in de gaten te houden.

Maar goed het politie corps is weer voorzien van mooi spul tijdens de jaarwisseling. Want reken er maar op dat er ook genoeg corruptie is daar
buurjongen van een maat van mij is agent en 3 keer raden wat die afsteekt tijdens de jaarwisseling!
En geloof mij dat is geen legaal spul!

Potver, had ik het geweten had ik het wel gratis van zijn erf afgehaald. Tjonge, zomaar op oprit onder een zeil. Ik wist het wel hoor. :)

rat-agouti.jpg

pfff

Het ergste is de opmerking van jan die onder het stukje staat die dat alleen doet om na te trappen en de vuurwerkliefhebber te irriteren en uit te lokken tot aso opmerkingen.

Het ergste is de opmerking van jan die onder het stukje staat die dat alleen doet om na te trappen en de vuurwerkliefhebber te irriteren en uit te lokken tot aso opmerkingen.

Lekker laten gaan heeft toch geen zin om met zulke figuren in discussie te gaan.

iemand zou eigenlijk een keer een gps tracker in een blok moeten verstoppen en dit blok in beslag laten nemen, kunnen we zien waar die blokken uiteindelijk echt belanden..

de politie vroege aan me of ik wist wat dat was mijn antwoord : nee dat weet ik niet mmar jij gaat me dat vast uit leggen...:bonk: ik heb de hele inbeslagname gezien en woute wisten heel goed wat mooi was en ze gaven ook toe dat ze et mooi spul vonden

Back
Bovenaan