Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een geklaag weer,voor iets wat gratis was.
vind je het onterecht dan ?
geef jouw mening is,
want je heb meegewerkt aan de show en wat vond je er zelf van ?
Volgens mij worden hier gewoon realistische meningen gegeven over de show.
De show was gewoon niet super goed. De show begon een half uur té laat, en echt spectaculair was het ook niet. Vond de show van vorig jaar een stuk beter. Ondanks toch leuke foto's kunnen maken.
Gr. TK-Vuurwerk.
www.jekovuurwerk.com
Als iedereen nou eens hier op het forum €50,= per jaar neerlegd, dan worden de shows vast een stuk groter en beter. (7232 x 50 = €361.600,00) wordt vast een mooie show
verdeeld over het aantal vuurwerk bedrijven, (want niet iedereen wil Dreamfireworks sponseren of een ander bedrijf.) daarbij willen we graag meer informatie over bepaalde show en die krijgen we ook niet van alle bedrijven. want alles moet geheim blijvenmogen geen foto's publiceren op de opbouw. blabla bla en zo kan ik nog wel 100 dingen opschrijven. (want voor wat, hoort wat). Dreamfireworks had ook zelf neer kunnen zetten dat de tijd niet klopt. Maar zo gaan de mensen juist heel anders denken over een bepaald bedrijf, en krijg je de leuke roddels in het kleine vuurwerk wereldje.
Dus meneer Pamboom , je zult je eigen salaris in moeten inleveren, en de rest van de medewerkers van Dream ook , dan hebben we volgend jaar een hele mooie show op de drierivierenpunt. en dan zal ik zeker weer aanwezig zijn![]()
Hoezo te laat? stond voor 22,45 gepland hoor, dat jouw gegevens niet kloppen kan ik niks aan doen,dit liep idd 5 minuten uit doordat er nog een schip diende te passeren.
En idd een super show was het niet,was het budget ook naar misschien? vuurwerken worden meestal betaald door bedrijven als sponsoring, en ook daar slaat de recessie toe helaas.
Als iedereen nou eens hier op het forum €50,= per jaar neerlegd, dan worden de shows vast een stuk groter en beter. (7232 x 50 = €361.600,00) wordt vast een mooie show
hahaha een mooie show?
Die moet ik nog zien...zolang ze niet eens een finale kunnen schieten, zal het nooit wat worden!
Afgelopen oud en nieuw was wer een mooi voorbeeld! groot budget en wat zien we...een salvo show!...Nijmegen idem dito...dat was ook een drama...ook een groot budget, en dat van Nijmegen was zo slecht, dat zelfs het klootjesvolk om me heen zei: dat ze zeiden dat ze er niet veel aan vonden! en er zijn meer mensen die dat kunnen beaamen.
Het probleem is, dat er totaal geen creativiteit is!
We rammen wat weg en we vinden het wel prima en dat is niet alleen bij Dream!
Dit geld voor heel veel bedrijven!
Neem een voorbeeld aan Hayo, die is de goeie weg ingeslagen! een leuk voorbeeld is Hoorn en leg daar Nijmegen eens naast en trek dan eens een reeele conclusie aub en niet die Dream bril ophouden aub!
Jij weet ook dat ik redelijk wat doe voor Azuma, maar als een show slecht is, zal ik niet met rare smoezen komen, over budget(al weet ik die niet eens)het gaat om de creativiteit, dat noemen ze ook wel passie!
Neem een voorbeeld aan Hayo, die is de goeie weg ingeslagen! een leuk voorbeeld is Hoorn en leg daar Nijmegen eens naast en trek dan eens een reeele conclusie aub en niet die Dream bril ophouden aub!
Ik zou graag gewoon eens veel creativiteit zien in NL dat ontbreekt bij veel bedrijven, ook met een klein budget kan je er iets spectaculairs van maken.
( sorry voor degene die folders daadwerkelijk lopen hehe)
Nou je word bedankt, ik loop zelfs 2 wijken , iedereen wil namelijk 50 euro hebben als ik ergens bij een show komt kijken.
Kun je dat laatste nog eens uitleggenWat heeft het kijken bij een show te maken en dat iedereen 50 euro wil met het lopen van 2 wijken?
Kom op mannen ga even lekker door,dit is lekkere stof om te lezen.......