Doorlont projecten - Foto's

het roze snel lont is geloof ik nog niet binnen maar dat kan elk moment binnen komen geloof ik.
iemand een bevesteging?

ik weet niet of ik het hier mag posten, maar als je de "touwtjes" die om een 7 klapper zitten eraf haalt. Dan heb je gewoon quikfuse.

Als dit onder zelfmaak valt, sorry.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit sigarenboer. Maar hou je er rekening mee dat als ze zo dicht op elkaar staan dat het effect van de kleuren er NIET tot weinig uitkomt en je een grote vlam met wat crackling hebt ??
Ik had dat laatst al bij 12 van die Fonteintjes met een dezelfde afstand.

Ziet er goed uit sigarenboer. Maar hou je er rekening mee dat als ze zo dicht op elkaar staan dat het effect van de kleuren er NIET tot weinig uitkomt en je een grote vlam met wat crackling hebt ??

Ik denk dat dat ook de bedoeling is. Aangezien hij het vorige jaar ook zo gedaan heeft:wink:

Owke, dat wist ik dan weer niet. Maar het viel mij laatst op en vond het toch een beetje jammer. Had het niet verwacht maar achteraf moest ik dat eigenlijk wel, niet zo goed in Scheikunde..

Ja het project van vorig jaar was een grote melddown van deze fontijntjes.

Maar ik kan er allemaal extra stukken lont tussen doen, maar dat wordt weer een gedoe en gaat me ook te veel tijd kosten.

Ik ben nu over de helft van stuk karton.
Ik hoop dat ik hele karton vol ga krijgen, omdat ik nog maar 3 sloffen/broofjes heb.

Ik vond het een leuk project Gerco.
Ik zal de film van verleden jaar erop zetten.(als je dat niet wilt haal ik m eraf.
Let ook op de rook ontwikkeling:).
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond het een leuk project Gerco.
Ik zal de film van verleden jaar erop zetten.(als je dat niet wilt haal ik m eraf.

Geen probleem Michel.
Ik zou hem ook al op vimeo zetten.
Maar moest dat nog steeds vragen aan je, omdat jij immers de filmer bent.

Hier een paar doorlont projectjes van mij.

10 Silver Crackers met een Supero als eindbom

Matje van 1 doosje mini strijkers

Berg knallers

Je ziet hier:

15x Choeet Banger
1x Toffee
2x The Mammoth
2x Mini Toffee
2x Supero's

Ik zie dat veel projecten worden gedaan met ti-repjes. De manier met een touwtje van katoen werkt veel beter en steviger en sneller.
Zoals je bij een originele ratelband ziet. Alleen maak je het zelf wat dichter op elkaar voor nog meer stevigheid.
Je bent met 1 lange streng bezet niet constant ti-repjes pakken en strak afbinden afknippen, kost toch veelsteveel tijd? (spreek uit ervaring)
constant ronddraaien en eraan hangen, klinkt ook makkelijker.

Ik zie dat veel projecten worden gedaan met ti-repjes. De manier met een touwtje van katoen werkt veel beter en steviger en sneller.
Zoals je bij een originele ratelband ziet. Alleen maak je het zelf wat dichter op elkaar voor nog meer stevigheid.
Je bent met 1 lange streng bezet niet constant ti-repjes pakken en strak afbinden afknippen, kost toch veelsteveel tijd? (spreek uit ervaring)
constant ronddraaien en eraan hangen, klinkt ook makkelijker.

Maar heb je daniet het probleen dat je knallers in de weg hangen? als je er een stuk op 10 aan hebt hangen en je legt een paar nieuwe er bij word het een enorm priegelwerk. Laat je je touwtje los, ontspant de draad en vallen alle knallers omlaag. Lijkt mij toch.

ff een fragie ik woon in de buurt van leidschendam weten jullie bij mij in de buurt een winkel die die lont verkoopt

Wat nog makkelijker werkt, is dun ijzerdraad! je perst dan het lont zowat samen, en de knallers komen dan echt niet eer los

Maar heb je daniet het probleen dat je knallers in de weg hangen? als je er een stuk op 10 aan hebt hangen en je legt een paar nieuwe er bij word het een enorm priegelwerk. Laat je je touwtje los, ontspant de draad en vallen alle knallers omlaag. Lijkt mij toch.

Heey,

nee is niet waar. Het touwtje blijft vast zitten, omdat het te strak zit om los te schieten. Je knaller hangen niet in de weg omdat ze vrij kunnen bewegen.

Het draaien is simpel ik spreek uit ervaring, ik zal een filmpje uploaden van het project.(lees:morgen)

Back
Bovenaan