Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
het roze snel lont is geloof ik nog niet binnen maar dat kan elk moment binnen komen geloof ik.
iemand een bevesteging?
Ziet er goed uit sigarenboer. Maar hou je er rekening mee dat als ze zo dicht op elkaar staan dat het effect van de kleuren er NIET tot weinig uitkomt en je een grote vlam met wat crackling hebt ??
Ik had dat laatst al bij 12 van die Fonteintjes met een dezelfde afstand.
Ziet er goed uit sigarenboer. Maar hou je er rekening mee dat als ze zo dicht op elkaar staan dat het effect van de kleuren er NIET tot weinig uitkomt en je een grote vlam met wat crackling hebt ??
Ik had dat laatst al bij 12 van die Fonteintjes met een dezelfde afstand.
+ YouTube Video | |
Ik vond het een leuk project Gerco.
Ik zal de film van verleden jaar erop zetten.(als je dat niet wilt haal ik m eraf.
Ik zie dat veel projecten worden gedaan met ti-repjes. De manier met een touwtje van katoen werkt veel beter en steviger en sneller.
Zoals je bij een originele ratelband ziet. Alleen maak je het zelf wat dichter op elkaar voor nog meer stevigheid.
Je bent met 1 lange streng bezet niet constant ti-repjes pakken en strak afbinden afknippen, kost toch veelsteveel tijd? (spreek uit ervaring)
constant ronddraaien en eraan hangen, klinkt ook makkelijker.
Maar heb je daniet het probleen dat je knallers in de weg hangen? als je er een stuk op 10 aan hebt hangen en je legt een paar nieuwe er bij word het een enorm priegelwerk. Laat je je touwtje los, ontspant de draad en vallen alle knallers omlaag. Lijkt mij toch.