Sweet Laker
VWC lid
Elke dag een paar keer.
Je kan die 8 uurs waxine lichtjes proberen
Je kan die 8 uurs waxine lichtjes proberen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Hier precies het zelfde, de magie uit m'n jeugd in al z'n vormen, het uren puzzelen met alle folders, de wekelijkse tripjes met m'n vader mee naar Bex, de houten kratten met miljoen klappers en de duizenden Blitzz Rockets, de vreugde vuren........Mijn romeins kaarsje is gedoofd. Maar de Power Pearls is een prima alternatief.
Ik heb de beste jaarwisseling gehad sinds het hoogtepunt van mijn liefhebberij (mijn tienerjaren). Mijn interesse zal nooit weggaan omdat ik de magie van de jaarwisselingen in mijn jeugd nooit kwijt zal raken. En elk jaar herbeleef ik het een beetje met het afsteken van wat vuurwerk en dan komt het magische gevoel weer even helemaal terug.
Mooi in 1 zin samengevatmijn kaarsje is wel ver uit ben zelf 30 heb in me tiener jaren mooi spul mogen afsteken en echt fan geworden van vuurwerk ben steeds groter en groter gegaan en steeds meer geld eraan uitgeven alleen de afgelopen jaren loop ik steeds meer op mijn tenen en ben daar wel een beetje klaar mee bij mij in de stad is al sinds corona een verbod en er wonen nogal wat mensen hier die mensen er graag bij naaien zo is er ook een melding bij mij gedaan alleen stond de politie bij de verkeerde voor de deur waarbij ik enorm veel geluk heb gehad maar zo gaat het al jaren steeds meer klagende mensen het leuke begint er een beetje af te gaan en de prijzen in nederland helpen daarbij ook niet mee vuurwerk is enorm duur geworden je moet het echt van de freakdealtjes hebben anders is het gewoon niet leuk meer ik heb nu nog een top oud en nieuw gehad maar ben wel aan het twijfelen wat ik aankomend jaar ga doen
ik hou van sarcasmeMooi in 1 zin samengevat![]()

Mooi in 1 zin samengevat![]()

Heb de vuurpijlen ook weer ontdekt. Zit erg veel leuk spul tussen. En makkelijk zo even kort te schieten vanuit de achtertuinIk ben nu 50 jaar druk met vuurwerk. Als klein jochie hele dagen buiten vuurwerk afsteken tot het moment dat ik het financieel goed had en een grote collectie kon aanschaffen. Afgelopen oud en nieuw was ik na 2 uur lontjes aan elkaar knopen er klaar mee. Hierdoor heb ik nog het een en ander over. Ik kan rustig zeggen dat het voor mij nu wel ongeveer klaar is om het zo groot aan te pakken.
Waar ik dan wel weer (opnieuw) over gecharmeerd ben, zijn de vuurpijlen. Ik had een aantal pakketten uit België. De vuurpijlen uit 1 pakket knalde net zo hard als een 3 inch shell. Dit jaar na Tjechië op vakantie. Grote kans dat ik met een zooitje vuurpijlen thuis kom![]()
ik hou van sarcasme![]()
Mijn kaarsje is wel ver uit. Ben zelf 30, heb in mijn tienerjaren mooi spul mogen afsteken en ben echt fan geworden van vuurwerk. Ben steeds groter en groter gegaan en steeds meer geld eraan uit gaan geven. Alleen de afgelopen jaren loop ik steeds meer op mijn tenen en ben daar wel een beetje klaar mee. Bij mij in de stad is al sinds corona een verbod en er wonen nogal wat mensen hier die anderen er graag bij naaien. Zo is er ook een melding bij mij gedaan, alleen stond de politie bij de verkeerde voor de deur, waarbij ik enorm veel geluk heb gehad. Maar zo gaat het al jaren: steeds meer klagende mensen. Het leuke begint er een beetje af te gaan en de prijzen in Nederland helpen daar ook niet mee. Vuurwerk is enorm duur geworden; je moet het echt van de freakdealtjes hebben, anders is het gewoon niet leuk meer. Ik heb nu nog een top oud en nieuw gehad, maar ben wel aan het twijfelen wat ik aankomend jaar ga doen.
Ik raad het je aan. Bevalt ontzettend goed. De wereld is gek, dat hoef ik niet iedere dag te horen.Het beste zou toch zijn om zonder sociale media en met zo min mogelijk nieuws door het leven te gaan. Het brengt je toch veelal negativiteit.