Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke omgeving is dat?hier randstad alleen maar harde knallen af en toe van de ratjes die hetverkloot hebbenAangezien t sinds 6 april stil is hier zijn veel kaarsjes vast uitgewaaid
Gelukkig is het bij mij in de omgeving bijna iedere avond nog 31 december
Veel kaarsjes branden dus nog steeds
Welke omgeving is dat?hier randstad alleen maar harde knallen af en toe van de ratjes die hetverkloot hebben
Gewoon doorknallen, van wat ik in de wandelgangen hoor komt er echt een enorme stroom op gang, want tsja, de vraag zal enorm zijn en iedereen ruikt pegels. Om het even voor je in perspectief te plaatsen he, Hawai/Oahu heeft al 15 jaar een vuurwerkverbod. Een eiland midden in de Pacifische Oceaan, duizenden kilometers in elke richting verwijderd van het vaste land, wat al 15 jaar een vuurwerkverbod heeft ziet er met Oud en Nieuw zo uit:
Zegt iets over als er vraag is, dan weet het aanbod zijn weg te vinden. Benieuwd wat voor kans Nederland maakt omring door landen relatief dichtbij die massaal vuurwerk importeren/binnenkrijgen. Precies dat...
En het gevolg? Men gaat steeds zwaarder en heftiger vuurwerk importeren, mensen die geen reet geven een strafblad of aantekening, tienduizenden kelders volgestampt met illegaal vuurwerk. En net zoals dat in Hawai jarenlang goed gaat, gaat het een keer mis
3 doden en tientallen zwaar gewonden. Kwestie van tijd hier
Mooie beelden, toch knap zo ver verwijderd van het aanvoer vuurwerk en toch vollop stoken.Gewoon doorknallen, van wat ik in de wandelgangen hoor komt er echt een enorme stroom op gang, want tsja, de vraag zal enorm zijn en iedereen ruikt pegels. Om het even voor je in perspectief te plaatsen he, Hawai/Oahu heeft al 15 jaar een vuurwerkverbod. Een eiland midden in de Pacifische Oceaan, duizenden kilometers in elke richting verwijderd van het vaste land, wat al 15 jaar een vuurwerkverbod heeft ziet er met Oud en Nieuw zo uit:
Zegt iets over als er vraag is, dan weet het aanbod zijn weg te vinden. Benieuwd wat voor kans Nederland maakt omring door landen relatief dichtbij die massaal vuurwerk importeren/binnenkrijgen. Precies dat...
En het gevolg? Men gaat steeds zwaarder en heftiger vuurwerk importeren, mensen die geen reet geven een strafblad of aantekening, tienduizenden kelders volgestampt met illegaal vuurwerk. En net zoals dat in Hawai jarenlang goed gaat, gaat het een keer mis
3 doden en tientallen zwaar gewonden. Kwestie van tijd hier
Heb ik toch liever een lekker wijf...Oooh raak er nu al opgewonden van![]()
Valt of staat vooral met handhaving, als iedereen enorm knalt zal de politie achter niemand aangaan die om 12u een paar dozen afsteekt. Daar lees ik nu dat sinds dat ongeluk ze achter mensen aangaan met behulp van drones. Maargoed, die Hawaiianen hebben natuurlijk geen klik cultuur en wij wel, waardoor wij meer risico lopen op een voortijdig bezoekje van de politie in de week voor oud en nieuw om eens rond te kijken, dus ik denk dat de waarheid/reel scenario ergens in het midden ligt?Valt of staat ook met wat voor straf je krijgt. Volgens mij kom je er in hawaii nogal makkelijk vanaf wat ik gelezen had. Maar wat zou het heerlijk zijn als we ipv rustiger een paar stapjes gekker gaan. Fantastisch om te zien die beelden. Knallen en niet zeiken