DONDERdag / Play with the THUNDER - vuurwerkfilmpjes van Xcess & Xtremerides

Banned? Hij is banned?

Jammer zeg, zal wel weer wat gebeurd zijn...

Ga zijn filmpjes missen....!

Zal wel niet zonder reden zijn. En dat je moet wachten op de filmpjes laat je alleen maar meer erop verheugen :D

Als je weer op VWC bent en je leest dit, misschien een idee om een DVD in elkaar te flansen in 2011?

Mensen, op avp post hij gewoon verder met de filmpjes ;-) Geen nood aan de man. Mischien dat een mod duidelijkheid kan geven of we hem nog terug gaan zien of dat het permanent is?

Mensen, op avp post hij gewoon verder met de filmpjes ;-) Geen nood aan de man. Mischien dat een mod duidelijkheid kan geven of we hem nog terug gaan zien of dat het permanent is?

Heb vernomen dat hij geen permanente ban heeft en wellicht dit jaar nog terug zal komen, of hij dat ook doet is een tweede vraag.

:bye:

Xtremerides.nl is gebanned vanwege het meerdere malen posten van filmpjes waarop misbruik van vuurwerk te zien is. Hij heeft hiervoor waarschuwingen gekregen. Daarbij had hij nog een paar waarschuwingen staan.
En bij drie waarschuwingen krijg je een ban.
Hij heeft een ban voor een maand gekregen.

Als men op of aanmerkingen hierover te melden heeft, kan je dat via de PM doen.
Laten we hier verder ontopic gaan.

Ruben,

Wat kijk ik toch weer uit naar je nieuwe filmpjes!
Jammer dat je door je ban ons niet echt meer up to date kan stellen van je nieuwe filmpjes.
Ik blijf je youtube accounts volgen.

Groetjes uit Geleen :D

Wat hier verboden is mag ik aannemen dat dat op AVP ook zo is.. die hanteren hetzelfde beleid als ik me niet vergis.

Wat hier verboden is mag ik aannemen dat dat op AVP ook zo is.. die hanteren hetzelfde beleid als ik me niet vergis.

Nou ik weet niet of ze daar ook werkelijk alles controleren zoals hier gebeurd.

Xtremerides.nl zullen we niet meer terug zien op Vuurwerkcrew, hij is permanent gebanned, daar ga ik niet verder op in. We laten het hierbij.

Het was toch maar voor een maand ?

Anyway, ik zal em missen.. Hij heeft erg leuke vids gepost, en heb erg daarvan genoten.
Jammer dat het zo is gelopen, ik volg hem wel verder op Youtube. Maar ach, dat deed ik eigenlijk al.

Het was toch maar voor een maand ?

Anyway, ik zal em missen.. Hij heeft erg leuke vids gepost, en heb erg daarvan genoten.
Jammer dat het zo is gelopen, ik volg hem wel verder op Youtube. Maar ach, dat deed ik eigenlijk al.

O dat is jammer, ik heb hem ook subbed op Youtube

Back
Bovenaan