Djaimy's oud en nieuw 2014/2015

Leuke video's Djaimy! Dat filmen en stoken tegelijk gaat inderdaad wat lastig. Had dit jaar ook geen zin in dat gedoe dus heb het filmen maar achterwege gelaten. Zat er aan te denken om gewoon een camera op klein statiefje neer te zetten en gewoon alles te laten filmen... Misschien een idee voor volgend jaar.

Leuke video's Djaimy! Dat filmen en stoken tegelijk gaat inderdaad wat lastig. Had dit jaar ook geen zin in dat gedoe dus heb het filmen maar achterwege gelaten. Zat er aan te denken om gewoon een camera op klein statiefje neer te zetten en gewoon alles te laten filmen... Misschien een idee voor volgend jaar.

Exact dat idee had ik ook :D

Zondag, weer tijd voor een nieuw filmpje. Dit maal de Bougainvillea van Royal, een cake die behoort tot de gratis cakes van Kuiper. Het is een grote bak die stevig staat, mooie sierlijke effecten, die jammer genoeg niet altijd uit de verf kwamen, en een prima burst. Leuke gratis cake, maar zou hem zelf niet kopen.

Het is weer maandag, dat betekend een nieuwe week en een nieuw filmpje! We knallen de week maar gelijk in met de Thunderflower van Royal, een knalcake met een mooi opbouwend tempo. De knallen zijn niet heel hard, maar het tempo maakt hem toch wel lekker. Knallen komen niet goed over op camera.

Laatst bewerkt:
Zo op de valreep van de dinsdag nog even een filmpje! Dit keer de Nanjing van Pangu, een schitterende cake voor het geld. Echte budgettopper dit, en omdat ik hem gratis kreeg bij Kuiper helemaal top!

Kan hem echt niet bekijken. Meerdere films niet op vwc.
Ook op jou kanaal een aantal fims die een probleem geven. Denk dat t aan youtroep ligt.

Het is weer tijd voor een nieuw filmpje! Deze keer de Wake up Call van Vuurwerktotaal/Zena. Een 21 shots cake, een toppertje! Hele grote goud effecten met goede blinkers, leuke afwisseling met 2 waaier schoten welke ik niet heel veel toevoeging vind hebben. Wel is dit een prachtig product welke ik 2 jaar geleden al eens met plezier heb weggestookt.

Donderdag, bijna weekend! Weer een filmpje dan maar! Dit maal de Tiberium van Lesli, een toppertje die Lesli in haar topjaar, alweer 2 jaar terug, heeft gemaakt. Begint rustig met een fontijn om daarna helemaal los te gaan! Mooie, grote effecten die écht goed zijn uitgevoerd. Lekker tempo erbij en gaan!

Gister helaas niet kunnen uploaden omdat ik weg was, vanavond maar 2 doen dan! We beginnen met de Marry Christmas van Klasek,een 49 shots cake. Een leuk blokje voor het geld maar zou 't niet meer doen. Tempo ver te zoeken, effecten wel prima.
De 2e van vanavond is de Midnight Mania van Zena. Een prachtige 19 shots cake met grote effecten en mooie mines eronder. De effect grootte is echt ongekend, maar ik zie liever alleen brocade crown ipv die coloured tips erbij. Desondanks prachtige bak hoor!

Laatst bewerkt:
Het is weer zondagavond, tijd om het weekend uit te knallen! Dat gaan we doen met 2 heerlijke knalcakes. De 1e is de Delicious Thunder van Rubro, een 36 shots knalcake. Hij schiet eerst rustig 18 shots 1 voor 1, maar daarna 3 salvo's van 6! Goede degelijke knal en met een finale editie erbij voor 25 euro natuurlijk prima prijs! Finale editie helaas niet gefilmd, omdat die weigerde. Daarna wel los stuk visco aangemaakt maar dat niet meer gefilmd. Afijn, hier de normale editie!
Dan gaan we verder met een van de indrukwekkendste knalcakes die ik ooit heb gezien, de Final Fate van Wolff vuurwerk. Een W-shape knalcake zie je sowieso weinig, maar hier ontbrak het nergens aan! Goede knal, het was geen buitengewone knal, maar de ervaring die je opdoet bij zo een cake is echt vet! Heerlijk tempo, de W-shape waarin je wordt meegesleurd is een beleving opzich. Heb hem met een leuke korting kunnen kopen, was ie zeker waard!

Het is weer maandag, tijd om de week in te knallen! Dat doen we dit keer met de Joyride van Wolff. Een grote cake met prima uitwerkingen. Ik was er minder enthiousast over dan andere forumleden, maar hij presteerde gewoon prima met grote effecten. Ik had alleen de effecten wat beter uitgewerkt verwacht.

Hier hebben we een leuk projectje, namelijk 3x de rude awakening. Deze wilde ik vorig jaar eigenlijk al, maar niet gelukt. Dit jaar wel gelukt en gefilmd. Een prachtige cake voor een zacht prijsje, waarvan ik het onbegrijpelijk vind dat 'ie eruit gaat, maargoed. Wou hem eerst in W-Shape zetten maar dat lukte niet, dan maar naast elkaar!

Erg mooie cake weer, vorig jaar gehad en voor het geld een toppertje. Inderdaad ***** dat deze eruit gaat :bonk:

Het is woensdag en dus komt er weer een nieuw filmpje! Deze keer krijgen we de Sky Palms, 2014 productie. Ik heb de 2013 productie helaas niet gehad, op basis van die uitwerkingen had ik hem ook besteld. Toen ik hoorde dat hij veranderd was, wou ik hem omruilen maar helaas was dat niet mogelijk (was op). Nou goed, dit goud effect met glittering vond ik niet eens zo verkeerd, dus besloot hem maar te houden zoals 'ie was. Nou, dat heb ik geweten ook, wat een prachtige cake! Tempo is perfect, effect grootte ook en prima burst! Ik heb er iig van genoten, ondanks dat die anders was!

Back
Bovenaan