Dividir

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8034
Artikelnaam: Dividir
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 12
Effectomschrijving: Twaalf shots 30mm multi color crossette cake van St8ment Fireworks.
Max. tube diameter: 30mm
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 32,50
Voorverkoop 2023: € 29,99
Onlineprijs 2023: € 27,50

O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Dat klinkt zeker goed. Ze hebben al bewezen dat ze goede crossettes kunnen maken. Benieuwd naar al het beeldmateriaal en de prijzen, maar mijn interesse hebben ze goed te pakken met de nieuwe artikelen.

Met de nieuwe regels ben ik benieuwd hoe 12 schoten met 30mm dan wel kan. Krijg je dan een soort opvulling tussen de tubes of worden de tubes maar de helft zo lang als dat ze normaal zijn?

Met de nieuwe regels ben ik benieuwd hoe 12 schoten met 30mm dan wel kan. Krijg je dan een soort opvulling tussen de tubes of worden de tubes maar de helft zo lang als dat ze normaal zijn?

Ben even een tijdje niet online geweest door omstandigheden. Maar, welke nieuwe regels bedoel je? :shocked:

Hij bedoelt dat, omdat een cake tegenwoordig breder moet zijn dan hoog, je bij een 12 shots cake snel hoger zit dan dat je breed bent. Aangezien je maar 12 buisjes naast elkaar hebt.

Hij bedoelt dat, omdat een cake tegenwoordig breder moet zijn dan hoog, je bij een 12 shots cake snel hoger zit dan dat je breed bent. Aangezien je maar 12 buisjes naast elkaar hebt.

Och ja, dat had ik in het begin van het jaar ook nog meegekregen. Maar dat zou betekenen dat sowieso dan ook de 19sh potten eruit gaan. Echt fucked up allemaal, tenzij ze er een voetje onder vastmaken, of mag dat niet meegeteld worden?

Och ja, dat had ik in het begin van het jaar ook nog meegekregen. Maar dat zou betekenen dat sowieso dan ook de 19sh potten eruit gaan. Echt fucked up allemaal, tenzij ze er een voetje onder vastmaken, of mag dat niet meegeteld worden?

Klopt dat telt niet mee. Een cake moet minder hoog zijn dan dat ie breed of lang is. Met 12 shots ( 3 x 4 neem ik aan ) in 30mm is dat nooit mogelijk, een goede 30mm tube is best hoog. Tenzij ie dan opgevuld is tussen de tubes waardoor de cake dus breder en langer wordt. Maar wat dan weer zonde is van de ruimte. Dan krijg je een beetje wat een waaier ook heeft alleen dan onnodig bij een I shape cake. En klopt, de hexagon 19 shots cakes zullen dan verleden tijd zijn in 30mm en 25mm ook gok ik. Al zag ik pas een plaatje van een 19 shots cakes waar ze hoeken aan hebben gemaakt waardoor ie vierkant wordt.

Beetje offtopic maar ik ben bij deze cake dan wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.

Klopt dat telt niet mee. Een cake moet minder hoog zijn dan dat ie breed of lang is. Met 12 shots ( 3 x 4 neem ik aan ) in 30mm is dat nooit mogelijk, een goede 30mm tube is best hoog. Tenzij ie dan opgevuld is tussen de tubes waardoor de cake dus breder en langer wordt. Maar wat dan weer zonde is van de ruimte. Dan krijg je een beetje wat een waaier ook heeft alleen dan onnodig bij een I shape cake. En klopt, de hexagon 19 shots cakes zullen dan verleden tijd zijn in 30mm en 25mm ook gok ik. Al zag ik pas een plaatje van een 19 shots cakes waar ze hoeken aan hebben gemaakt waardoor ie vierkant wordt.

Beetje offtopic maar ik ben bij deze cake dan wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.

Wat als ze een soort van compound maken van de 19sh potten die je dan zelf makkelijk los kan halen van elkaar, ja ik weet dat dit dan tegen de regels zal zijn maar soms zijn er wel oplossingen te vinden voor een bepaald probleem. Als 19sh potten verdwijnt dan valt wederom een stukje nostalgie weg, naast alle andere dingen zoals rotjes, kaarsen en vuurpijlen. Zou echt heel erg jammer zijn, hier word ik wel verdrietig van. :(

Back
Bovenaan