Dit noem ik nog eens een mooi doosje voor oud en nieuw

Alleen op de THANKS knop drukken is niet genoeg.

Mijn hele budget voor dit blok. Gisteren graag. Geen gedoe met doorlonten, sorteren etc. Gewoon neerzetten om 0.30 U en weet dat je zult genieten. Voor het eerst dat ik zo'n combinatie zie. Tijdinterval, verschillende effecten rustig beginnen, lekkere finale.

On-ge-lo-ve-lijk

onder het filmpje staat "blok weegt 100 kilo kost 625" of t zo is geen idee
en merk nog steeds onbekend

maar wat super doos ik weet wat er op me verlang lijstje komt voor de kerstman !!

Het zou mogelijk de TXB869 kunnen zijn.

Deze werdt ook in mijn buurt ontstoken en moet zeggen "veel geweld" maar wel in korte tijd.
Ipv 6minuten duurde het pakweg 3minuten.
Vermoeden net als in dit filmpje tot 2x toe het verschijnsel "doorschieten of vonken overslag".

Topper als je in 1 show wil uitblinken.

Laatst bewerkt:
Damnn!! Egt super vet! in het begin gaat hij nog wat rustig maar steeds mooier en feller. Diegene die hem gepost heeft weet toch wel van wie die is en waar die gekocht is ofniet? Hoeveel shots ??

Helaas weet ik dat niet.
anders had ik het wel vermeld.
We zoeken verder.
Ik heb op you tube al een berichtje achter gelaten of de plaatsers van het filmpje wat meer info willen geven.
Helaas nog niets vernomen.
Giron

weet wel dat als een blok ruim 230 dollar kost, je nooit geen 400 of 450 moet neer leggen zoals ik sommige zie schrijven.
WEL HET HUISJE BIJ HET SCHUURTJE LATEN MENSEN.
Dit blok mag best 200 eurotjes kosten, maar meer ook zeker niet of je moet echt geld te veel hebben om het te willen hebben.
Daarbij moet je nooit te veel uit geven om te voorkomen de zwarte handel te spekken.
Als je dan zo nodig 400 of 450 er voor neer wil tellen gaat het in mijn ogen om het hebben van en de show te stelen.
Ben je dan nog wel zo verstandig bezig dan.
Als je dat er voor neer wil leggen zie ik toch een gevaar op de loer liggen.
Ik bedoel als je zo kwakeloos ruim 400 euro voor zo'n blokje neer wil leggen zie ik je er ook voor aan om dit in je achtertuin te zetten terwijl ik er voor zou kiezen een open veld te gebruiken.
Of zeg ik nu iets raars???

Groetjes Giron

ik snap wat je bedoeld, en tuurlijk geef ik liever 200 euro uit dan 400, maarja ik heb helaas nog nooit voor die prijs dat soort blokken voorbij zien komen bij de mensen die ik ken. helaas heb ik nog niemand gevonden die prof spul verkoopt voor normale prijzen. 9/10 keer betaal je dat er gewoon voor op de zwarte markt om het maar zo te zeggen.

ik snap wat je bedoeld, en tuurlijk geef ik liever 200 euro uit dan 400, maarja ik heb helaas nog nooit voor die prijs dat soort blokken voorbij zien komen bij de mensen die ik ken. helaas heb ik nog niemand gevonden die prof spul verkoopt voor normale prijzen. 9/10 keer betaal je dat er gewoon voor op de zwarte markt om het maar zo te zeggen.

als jij dat er voor betaald dan hebben ze van jou sterretje een mooie volle maan gemaakt en ben je vlink genaaid.
Zoek en gei zult vinden.
Groet Giron

tja een prachtblok.
maar waar houdt het op?
Willen we nu de buurman eruit schieten of willen we oud en nieuw vieren?!
Tis en blijft een schat van een blok ,maar persoonlijk,jaag ik liever 3 Space Shooters ,2 x Zware Jongens,en 2keer Hoogmoed de lucht in
Dan dat ik voor 2 meier een blok koop waar ik compleet geen verstand van heb,en vervolgens anderen eventueel in gevaar breng.( niet dat dat hier gbeurdt ,maar toch)
Lang leven het legale Vuurwerk

Dames! Ik heb de naam en merk van het blok!

Triplex TXB869 600sh 30mm

Dit is hem. Hij word ook geschoten in de show van Chocoprins:idea: Hij begint ron de 17 minuten! Je ziet niet alles van het Blok maar wat je ziet komt overeen met het filmpje! Voila!

gr

Een erg mooi blokje! Alleen het kan aan mij liggen, ik mis bij de txb869 toch echt de salutes die er bij het filmpje uit dit topic tussen zitten.

tja een prachtblok.
maar waar houdt het op?
Willen we nu de buurman eruit schieten of willen we oud en nieuw vieren?!
Tis en blijft een schat van een blok ,maar persoonlijk,jaag ik liever 3 Space Shooters ,2 x Zware Jongens,en 2keer Hoogmoed de lucht in
Dan dat ik voor 2 meier een blok koop waar ik compleet geen verstand van heb,en vervolgens anderen eventueel in gevaar breng.( niet dat dat hier gbeurdt ,maar toch)
Lang leven het legale Vuurwerk

Het is gewoon genieten van mooier groter vuurwerk, het gaat er echt niet om de beste te zijn.
Persoonlijk schiet ik liever een tropic blok en 36 3 inch shells de lucht in, dan dat ik voor paar honderd euro een blok afschiet, waar ik compleet niet vanaf weet wat er gebeurd en vervolgens iedereen laat genieten van een 5 a 6 minuut durend blok, waar niemand voor betaald heeft.
:bonk:

Is dit soms gefilmd op een demo-avond? ;-)

Mooi spul alhoewel ik in het begin niet gecharmeerd was van de magere effecten van de peonies. Later wordt het vet afgewisseld. De lengte en het tempo maken dit blok uniek!

Dames! Ik heb de naam en merk van het blok!

Triplex TXB869 600sh 30mm

Dit is hem. Hij word ook geschoten in de show van Chocoprins:idea: Hij begint ron de 17 minuten! Je ziet niet alles van het Blok maar wat je ziet komt overeen met het filmpje! Voila!

gr

Helaas is dat hem niet.
Het is de TXB870.
Info effect is bij het filmpje aan de beginpost toegevoegd.
Groetjes Stef

Hallo,
Als dit de TXB870 is waar zijn de salutes dan gebleven??
Want als ik op youtube TXB870 intik krijg ik een heel ander blok te zien.
Gr.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan