Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Damnn!! Egt super vet! in het begin gaat hij nog wat rustig maar steeds mooier en feller. Diegene die hem gepost heeft weet toch wel van wie die is en waar die gekocht is ofniet? Hoeveel shots ??
ik snap wat je bedoeld, en tuurlijk geef ik liever 200 euro uit dan 400, maarja ik heb helaas nog nooit voor die prijs dat soort blokken voorbij zien komen bij de mensen die ik ken. helaas heb ik nog niemand gevonden die prof spul verkoopt voor normale prijzen. 9/10 keer betaal je dat er gewoon voor op de zwarte markt om het maar zo te zeggen.
tja een prachtblok.
maar waar houdt het op?
Willen we nu de buurman eruit schieten of willen we oud en nieuw vieren?!
Tis en blijft een schat van een blok ,maar persoonlijk,jaag ik liever 3 Space Shooters ,2 x Zware Jongens,en 2keer Hoogmoed de lucht in
Dan dat ik voor 2 meier een blok koop waar ik compleet geen verstand van heb,en vervolgens anderen eventueel in gevaar breng.( niet dat dat hier gbeurdt ,maar toch)
Lang leven het legale Vuurwerk
Dames! Ik heb de naam en merk van het blok!
Triplex TXB869 600sh 30mm
Dit is hem. Hij word ook geschoten in de show van ChocoprinsHij begint ron de 17 minuten! Je ziet niet alles van het Blok maar wat je ziet komt overeen met het filmpje! Voila!
gr
Hallo,
Als dit de TXB870 is waar zijn de salutes dan gebleven??
Want als ik op youtube TXB870 intik krijg ik een heel ander blok te zien.
Gr.