Devil's Dynamite

Ik vind dit weer zo'n typische 'Funke'idee opbouw box. Verrassend beginnen daarna gevold door harde salutes. Vervolgens kleinere boeketten en daarna grotere boeketten. Erg leuk, kijken of we deze dit jaar meekunnen nemen.

Ik vind het best een gaaf ding. Mooi herkenbare structuur en de kleinere kalibers houden m betaalbaar en de 30mm goed dik uitkomen. Voor 125 is het een nobrainer, voor 150 kantjeboord.

Hij staat bij mij in de buurt voor 157,50. Toen ik de opening zag had ik m al in mijn winkelmandje, naar staat nu toch weer op de reservelijst.

Het is een mooie langdurige box met origineel begin en eind, maar ik merk dat mijn aandacht wegvalt daartussenin. Nog even over nadenken dus.

Ik vond het een prima box, effecten kwamen goed uit de verf. De 20mm klap lager dan de grotere, ik zag wel verschil in effect grootte, maar ik ervoer het niet als storend. Het enige dat ik storend vond was dat hij halverwege ermee stopte. Misschien heb ik niet goed gekeken, en moest hij halverwege doorgelont worden? Ik zag halverwege weer een stickertje met lont eronder waar ik 'm weer aangestoken had. Zonde, had misschien beter moeten kijken.
Maar verder lekker afwisselend tempo en wisselende affecten, ik houd wel van de variatie.

Back
Bovenaan