Demoshow Broekhoff 2011

moontan

VWC lid
Wanneer: 13 september 2011
Plaats: Biddinghuizen
Provincie: Flevoland
Wie: De Koster Pyro GmbH
Kaliber: Professioneel en consumentenvuurwerk
Tijd: Tussen 20.30 en 22.30 uur

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien een domme vraag maar gaat vuurwerkcrew of iemand anders nog naar de demo? (Omdat ik niks nieuws lees van broekhoff)

Elburgersc,

Lijkt me wel toch! Ga nog wel ff kijken denk ik woon er vlakbij bij wijze van spreken uit mn raam kan ik ernaar kijken.

DOmme vraag misschien, maar in hoeverre is dit besloten en kun je van buitenaf ook wat zien?
Want biddinghuizen is niet zo heel ver van zwolle.
greetzz

DOmme vraag misschien, maar in hoeverre is dit besloten en kun je van buitenaf ook wat zien?
Want biddinghuizen is niet zo heel ver van zwolle.
greetzz

Het vuurwerk staat meestal in de buurt van het reuzenrad. Als je die van buitenaf kan zien dan zie je (denk ik) ook het vuurwerk.

Vorig jaar was het aan het 'surfmeer', een stuk verder dan het reuzenrad. Toen werd er wel professioneel afgesloten wat in de buurt wel te zien moet zijn.

zoo, al ben ik zelf niet zo'n groot liefhebber van broekhoff... Vanmorgen kreeg ik van m'n baas een whatsappie of ik zin had om dinsdag naar de demo te gaan. Hij heeft via via VIP kaarten ofzo weten te regelen, zal allemaal wel:p

Ik ben er in ieder geval ook bij Dinsdag de 13e, kijken wat broekhoff dit jaar aan het doen is. Hebben we eigenlijk nog niks van gehoord, dus ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
zoo, al ben ik zelf niet zo'n groot liefhebber van broekhoff... Vanmorgen kreeg ik van m'n baas een whatsappie of ik zin had om dinsdag naar de demo te gaan. Hij heeft via via VIP kaarten ofzo weten te regelen, zal allemaal wel:p

Ik ben er in ieder geval ook bij Dinsdag de 13e, kijken wat broekhoff dit jaar aan het doen is. Hebben we eigenlijk nog niks van gehoord, dus ben benieuwd.

Wellicht kom ik je dan wel tegen, mijn vuurwerkbieb vrachtwagen staat wel voor walibi geparkeerd, vol met gratis posters :wink: (grappie natuurlijk, maar leuk dat je hier ook bij aanwezig kunt zijn!)

Ik heb alles op film gezet, maar waarschijnlijk hoor je me wel vloeken onder bepaalde filmpjes. Wat jammer dat het precies tijdens de show begon te regenen. Eerst mn groothoeklens drijfnat, tussen de show door deze eraf gedraait... ook constant zeikzat; nog proberen te drogen met mn handen (had geen doekje) en nog een vrouw met paraplu voor mn neus gehad, camera die niet goed vast stond.

het kon niet op, maar ik blijf lachen, want wat heb ik genoten. Erg goed dat alle producten eerst per stuk werden geschoten en daarna per 3. En de finale, super! Ze noemden het een pyromusical, maar het was niet alleen vuurwerk op muziek maar ook met 3 "bioscoop" schermen erbij, met beelden van avatar, mission impossible en pirates of the caribbean. Ik heb er enorm van genoten en zal dat met jullie delen middels de opgenomen beelden, maar bij deze al excuses voor de beeldkwaliteit en mogelijk te horen gemopper :)

Rob, zoiezo bedankt voor de moeite die je er elke week in steekt. Nu ook weer ! gewoon lekker in de regen staan, en genieten waar mogelijk :-)

Bedankt alvast, zie je film snel online komen :-)

Gr stefan

Jij bedankt voor je reactie Stefan, erg leuk zoiets te mogen lezen. Ik ben morgen een dagje vrij, nou ja echt vrij ben ik nooit haha, maar ik zal dan proberen zoveel mogelijk beelden alvast online te krijgen. Door de druppels op de lens krijg je soms een vervelend effect waar ik nu nog van baal, MAAR WE HEBBEN BEELDEN GHEHE en daar gaat het om toch.

Kunnen jullie ook even het top sfeertje meepikken ;)

Rob, zoiezo bedankt voor de moeite die je er elke week in steekt. Nu ook weer ! gewoon lekker in de regen staan, en genieten waar mogelijk :-)

Bedankt alvast, zie je film snel online komen :-)

Gr stefan

hmm broekhoff heeft er wel werk van gemaakt merk ik?

eerst de producten per stuk, vervolgens per 3 en dan ook nog een finale! hoelang heeft dit allemaal mogen duren? Ik ben benieuwd naar het (bewegende)beeldmateriaal!

ik meende de demo ongeveer een half uur en de finale ongeveer een kwartier.

stond volgens mij 45 minuten op mijn memorycard

en de organisatie vond ik zeker top. mooi gedaan.

hmm broekhoff heeft er wel werk van gemaakt merk ik?

eerst de producten per stuk, vervolgens per 3 en dan ook nog een finale! hoelang heeft dit allemaal mogen duren? Ik ben benieuwd naar het (bewegende)beeldmateriaal!

Wij zijn hier dus ook geweest en Broekhoff heeft volgens mij geleerd van voorgaande jaren toen alle producten per tien werden geschoten. Schieten op deze manier geeft een veel beter beeld van 1 product en die moeten de winkeliers dus ook verkopen :D
De pyromusical was inderdaad om van te smullen, alleen vond ik die videoschermen er niet echt in passen. Verder was het prima getimed met leuke producten!

Back
Bovenaan