Demonstranten schieten vuurwerk op politie bij azc-protest in Dublin

Je hebt toch wel een paar steekjes los als je dit doet. In mijn ogen heb je dan weinig bij te dragen aan de maatschappij.

hebt toch wel een paar steekjes los als je dit doet. In mijn ogen heb je dan weinig bij te dragen aan de maatschappij.
Überhaupt de haat richting de politie en hulpverlening begrijp ik niet. Wanneer hun mammie een hartaanval krijgt staan ze met hangende pootjes te wachten tot ze komen. Wees dan ook een man en schiet vuurwerk richting de hulpverlening. laffe honden.

Ik heb liever dat die laffe honden ergens in een kleine loods gaan staan en op elkaar gaan schieten. Dat lost het probleem beter op.

Het gebrek aan fatsoen, respect en de haat en geweldpleging richting welke hulpverlener dan ook is onbegrijpelijk en verwerpelijk.

Natuurlijk keur ik elke vorm van geweld richting hulpdiensten af. De mensen die dit in hun hoofd halen moeten keihard aangepakt worden. Ik hoop dat ze daar beter optreden dan hier in Nederland.

En wat doet de overheid bij ons om dit te voorkomen... Vuurwerkverbod. 😕

Natuurlijk keur ik elke vorm van geweld richting hulpdiensten af. De mensen die dit in hun hoofd halen moeten keihard aangepakt worden. Ik hoop dat ze daar beter optreden dan hier in Nederland.

En wat doet de overheid bij ons om dit te voorkomen... Vuurwerkverbod. 😕
Een voorbeeld waarom dat verbod niet gaat werken.....

Een voorbeeld waarom dat verbod niet gaat werken.....

Inderdaad wie gelooft er nu dat dit ineens stopt met een totaalverbod.

Back
Bovenaan