Demo Wolff 2010

Gek toch, dat elk jaar dit dé demo is waar men naar uitkijkt. Niet eens één der 3 groten (nou ja, onderhand...) en toch heeft deze importeur het voor elkaar gekregen ons onder de huid te kruipen... Met een ruime landelijke dekking en goede kwaliteit voor relatief lage prijzen hebben ze zich in ons vuurwerkhart ingegraven. Elk jaar leveren ze met hun demo wel een of meerdere toppers die het hele seizoen door onderwerp van discussie blijven. Zeker zij verdienen het om uitbreiding voor elkaar te hebben gekregen. Zo'n formule die de liefhebber én gewone burger zó aanspreekt mag een bredere invloed krijgen op onze beleving van de jaarwisseling.

Misschien was het qua cijfers niet één der grootsten, qua beleving is het dat zeker geworden, nu gaan ze de cijfers nog halen!

Ik ga er ook voor op blijven hehe :D

Ben het met je eens trouwens Richardus,

Wolf heeft idd de aandacht getrokken. Ik vind het een zeer goede importeur. Toen er vorige jaar een dealer met Wolf hierzo kwam zitten, ben ik eraan begonnen. Vooral ook omdat ik vele goede reacties had gehoord. Vol vertrouwen ging ik naar wolf. En Wolf heeft me positief verast. Vooral omdat Wolf je mooie dingen bied kwa prijs.

Ik ga ook zeker dit jaar weer shoppen bij Wolf. Met name het sier denk ik. Want dat is stukken beter vind ik dan bij GBV of Broekhoff.

:bye:

Ben vanavond ook naar de show van Wolf geweest!
Super!

Toch een kleine 45 minuten geweldig mooi vuurwerk.
Natuurlijk zaten er een paar potten tussen die stukken minder waren, maar dat mag de pret niet drukken!

Vooral in de 200 grams klasse hadden ze een aantal prachtige mooie cakes voor weinig geld.
De 500 grams klasse viel me wat dat betreft iets tegen.

Ook het afsteken ging super!
Hadden ze een nieuw bedrijf ofzo?
Dit kan Katan volgens mij nooit geweest zijn!

Ben vanavond ook naar de show van Wolf geweest!
Super!

Toch een kleine 45 minuten geweldig mooi vuurwerk.
Natuurlijk zaten er een paar potten tussen die stukken minder waren, maar dat mag de pret niet drukken!

Vooral in de 200 grams klasse hadden ze een aantal prachtige mooie cakes voor weinig geld.
De 500 grams klasse viel me wat dat betreft iets tegen.

Ook het afsteken ging super!
Hadden ze een nieuw bedrijf ofzo?
Dit kan Katan volgens mij nooit geweest zijn!

Bedankt voor je verslag Harry.
Ik mag a.s. woensdag naar de demo toe.
Was het niet Azuma die geschoten heeft vanavond?

Inderdaad was het een heerlijke demoshow. De finale was gewoonweg kicke! Oorlog van de bovenste plank! Heerlijk genoten. Uiteraard zijn er toppers en wat mindere producten, maar heeft dat niet iedere importeur? En daarbij verschillen smaken ook dus misschien vinden wij wel iets niet zo mooi terwijl een ander het juist helemaal top vind?
Ik wil iig alvast Wolff voor de gastvrijheid bedanken! Alles was wederom super geregeld!

Euh, heel leuk allemaal hoor maar wat lees ik nou? Is het wachten tot Wolff zelf de filmpjes online gooit, of toestemming geeft? Waar is de meerwaarde dat mensen van VWC zijn uitgenodigd, behalve voor hun eigen plezier? Normaal waren de filmpjes al online geweest.

Ook ik was samen met de Rijswijkse Vuurwerkhal van de partij,
en het was weer en top demo met een paar uitspringende producten.
o.a. de broodjes beenham ,de ballen en niet te vergeten de heerlijke kipsaté :)

Maar het meeste heb ik toch genoten van de SUPER FINALE!
Hier kunnen vele nog van leren als men een CONSUMENTEN SHOWTJE gaat verzorgen!
TOPPERTJE VAN DE BOVENSTE PLANK!
Hopenlijk woensdag weer zo'n finale als we bij B&W gaan kijken.

Gr. Theo

Euh, heel leuk allemaal hoor maar wat lees ik nou? Is het wachten tot Wolff zelf de filmpjes online gooit, of toestemming geeft? Waar is de meerwaarde dat mensen van VWC zijn uitgenodigd, behalve voor hun eigen plezier? Normaal waren de filmpjes al online geweest.

Ik weet niet echt waar je dit leest hoor, maar de filmpjes komen z.s.m online. Dit wordt ook gewoon door VWC gedaan, niet door Wolff. En de mensen die hebben gefilmd werken hier hard aan hoor!

:bye:

Sorry, dat was een rotopmerking van een ziek persoon (stomme herfst) met een paar biertjes achter de kiezen. Ik had enkel een opmerking gelezen waarin iemand hoopte dat Lucas een filmpje van een bepaalde cake snel online zou zetten. Blijkt om één cake te gaan die niet geschoten was, begreep ik vanochtend. Ik schoot dus (weer 'ns...) te snel uit m'n slof, waarvoor excuses. Ik snap volledig dat buiten dat het ook leuk is, jullie hartstikke veel inzet geven om ons de informatie door te spelen. Dat deed ik met mijn opmerking geen recht toe.

Klopt het gaat in dat geval om de cake Wanna Have. Die is gister wel vertoond op film, maar idd niet geschoten helaas.

En verder prima hoor! :D Tis ook erg fijn weer buiten idd :p

Ook ik was samen met de Rijswijkse Vuurwerkhal van de partij,
en het was weer en top demo met een paar uitspringende producten.
o.a. de broodjes beenham ,de ballen en niet te vergeten de heerlijke kipsaté :)

Maar het meeste heb ik toch genoten van de SUPER FINALE!
Hier kunnen vele nog van leren als men een CONSUMENTEN SHOWTJE gaat verzorgen!
TOPPERTJE VAN DE BOVENSTE PLANK!
Hopenlijk woensdag weer zo'n finale als we bij B&W gaan kijken.

Gr. Theo

Het was inderdaad weer top geregeld daar bij Wolf.
Maar als je over de catering begint.....bij binnenkomst was de koffie koud en toen ik van de ballustrade af kwam en even de potten ging bekijken en toen bij de cateringtent kwam, was de beenham op!

Maar dit bovenste geheel terzijde,want ik kwam natuurlijk niet voor het eten!

Maar even over die Azuma, ik heb daar nog even bij staan kijken.
Zij stonden namelijk zelf ook boven op de ballustrade, microfoon in de hand en een afsteekcomputer voor hun neus!
Maar dat ging echt perfect!
Wat een vooruitgang met Katan, zoals voorheen!

En dan die finale......
Hij duurde iets meer dan 9 minuten! (ik hoop dat daar een aparte film van komt?)
5 punten afschieten en op het laatst was de hele lucht gewoon minutenlang compleet gevuld met boeketten!
Geweldig!

Gisteren voor het eerst de dealer demo meegemaakt van Wolff en dat is me erg goed bevallen. Prima opgezette demo en de weergoden waren ons goed gezind.
Een aantal aantrekkelijke nieuwe producten gezien zoals Full Metal Assault (Dynasty), Space Shooters (Dynasty), Rocking Fire (Dynasty) en Mega Boost (Dynasty). De black dragon box zag er ook erg fraai uit al ging een van de cakes niet helemaal zoals gewenst.

Verder een top avond gehad, thanks to Wolff!

Het was inderdaad weer top geregeld daar bij Wolf.
Maar als je over de catering begint.....bij binnenkomst was de koffie koud en toen ik van de ballustrade af kwam en even de potten ging bekijken en toen bij de cateringtent kwam, was de beenham op!

Maar dit bovenste geheel terzijde,want ik kwam natuurlijk niet voor het eten!

Maar even over die Azuma, ik heb daar nog even bij staan kijken.
Zij stonden namelijk zelf ook boven op de ballustrade, microfoon in de hand en een afsteekcomputer voor hun neus!
Maar dat ging echt perfect!
Wat een vooruitgang met Katan, zoals voorheen!

En dan die finale......
Hij duurde iets meer dan 9 minuten! (ik hoop dat daar een aparte film van komt?)
5 punten afschieten en op het laatst was de hele lucht gewoon minutenlang compleet gevuld met boeketten!
Geweldig!

Het was inderdaad een TOPshow in 1 woord geweldig...top gedaan mannen van Azuma....

Klopt. Dieter heeft de show electrisch ontstoken. En de finale was weer kickennnnnn!!!!

Even een kleine correctie van mijn zijde want deze meneer was eigenlijk gewoon vrij en daar te gast.
De demo en de show hebben we inderdaad electrisch ( en draadloos ) geschoten.
Mijn mening is dat je een productpresentatie zo moet doen en een finale zoals deze is nooit mogelijk met de hand.
Echter doordat men een kleine tegenslag had heb ik Bob even geholpen de rest technisch aan te sluiten.
Ja en presenteren en schieten dat zou wel eens fout kunnen gaan en heb toen aangeboden te schieten voor Bob zodat hij de presentatie goed kon doen.
De finale is door Bob samengesteld en geschoten.

En ja jullie weten ik werk bij een aantal bedrijven dus zullen jullie weer veel zien bij demo's......

Laatst bewerkt:
Ik ben gister ook voor het eerst aanwezig geweest op de demo. Demo was tot in de puntjes verzorgd, en ook de finale was zeer indrukwekkend! ook een aantal potentiele toppers zoals de space shooters en rocking fire. Wat me wel zeer tegenviel waren de fonteinen, en de duurdere 500 grammers. De prijs kwaliteit verhouding viel me (behoorlijk) tegen, en dan denk ik met name aan de cybershots, stalin orgel en energy bomb. Maar was verder wel een geslaagde avond!

Kan iemand die hier op uitnodiging is geweest de schietlijst inscannen en posten?
Dan kan ik vanavond wat makkelijker m'n filmpjes proberen te editten.

Ik was ook aanwezig hoor en heb zeer zeker genoten!:)
Helaas wel vanaf de zijlijn, maar dat mocht niet baten, het was echt prachtig, misschien morgen wel weer:D Owhja, die finale, zoo geweldig gewoon:D

De weersverwachtingen voor morgen zien er niet goed uit.(windstoten)
Ik wil geen paniek veroorzaken, maar hoop toch wel dat de demo doorgaat.
Zou anders een behoorlijke tegenvaller en teleurstelling zijn

Back
Bovenaan