Demo Wolff 2010

moontan

VWC lid
Het lijkt ver weg, maar over een week of 12, begin september, houdt Wolff zijn jaarlijkse open dag met vuurwerkshow voor detaillisten in Twello.
Vuurwerkcrew is hier ook weer voor uitgenodigd.
Uiteraard zullen we jullie na afloop verslag uitbrengen met foto,s en film.

Dan zou uiteraard ook wel bekend worden wat de nieuwe produkten zijn. Het wordt dus iets om op te verheugen na de zomervakantie ?

Ik kan niet wachten! Twaalf weken zijn alweer zo voorbij! Wolff is er weer vroeg bij dit jaar zeg :)
De spanning begint alweer op te bouwen :o

Idd, over 12 weekjes zitten we al weer in september.
Gaat erg hard dit jaar.
Ik kijk nu al uit naar deze demo en ben dan ook benieuwd naar de nieuwe produkten.

Heel eerlijk gezegd hoop ik op wat meer goede producten dan vorig jaar.. Zaten erg veel teleurstellingen bij.. Ook veel verassingen, zoals de Sniper en Daybreak, maar de pijlen bijvoorbeeld vielen zéér tegen.

Dan zou uiteraard ook wel bekend worden wat de nieuwe produkten zijn. Het wordt dus iets om op te verheugen na de zomervakantie ?

Al voor de demo gehouden gaat worden zijn wij op de hoogte van de nieuwe producten. Van Wolff mogen we deze informatie pas prijsgeven op het moment dat de demo achter de rug is.

mooi, eens kijken of ze weer met mooie nieuwe producten komen, vwc zal wel weer het een en ander voor vast leggen op film. ben benieuwd

Een van de leukste dingen in het jaar. De demo van wolff. ik kijk er naar uit. En wie weet, wat ze voor een pyrotechnisch geweld dit jaar in petto hebben. Een paar nieuwe fan shapes? We zullen het zien.

Wordt vast weer een gruwelijke demo Wolff kennende. Locatie is uitstekend en de kwaliteit vonkt er vanaf :P.
Heb er zin an.

Ah ja je kan niet alles hebben he?! maar goed, als er filmmateriaal van wordt gemaakt houd ik mij wel aanbevolen hoor! Ik kijk bijna elke dag op vwc, ben altijd blij met nieuwe dingetjes en filmpjes, thanx!

Het is inderdaad een besloten Demo.
Er zullen zeker films en foto's gemaakt worden.
Heb er zin in.

Nu je het zegt, ik heb echt wel zo'n soort gevoel. Naarmate het einde van het jaar dichterbij komt word ik steeds meer zenuwachtig! Nieuwe producten, demo's, tips en verhalen, oi oi heerlijk is dat!

Back
Bovenaan