Demo Wolff 2010

Was wederom een top demo van Wolff vuurwerk, elk jaar kijken we weer uit naar deze uiterst goed verzorgde demo avond van hun.
Mooie producten langs zien komen zoals jullie op film waarschijnlijk wel gezien hebben, al waren er naar mijn persoonlijke smaak minder toppers als vorig jaar. De silver salute heeft ons dit jaar allemaal laten juichen geloof ik, wat een topper.
Wolff Vuurwerk, nogmaals bedankt dat we hier weer bij mochten zijn:)

Ik heb gister avond wat foto's geschoten tijdens het schieten van de producten, deze fotos kan je *hier* bekijken als jullie dit willen

Pijlen worden volgens mij normaal ook niet geschoten:wink:

Lijkt me algemene kennis dat ze niet worden geschoten op een demo. :p

Ik bedoel ook of er gewoon nog nieuwe pijlen in het assortiment zijn gekomen, en of Full Loaded nog nieuwe producten krijgt.

Hmm, wel jammer opzich. Alhoewel, de nieuwe pijlen van vorig jaar waren ronduit bagger.

Ik zag op een foto van wel een pijlenpakket 'Imperial' staan. Weet iemand wat dit is?

Hmm, wel jammer opzich. Alhoewel, de nieuwe pijlen van vorig jaar waren ronduit bagger.

Ik zag op een foto van wel een pijlenpakket 'Imperial' staan. Weet iemand wat dit is?

Goed gezien en zoals Ramon hierboven al zegt, het is de vervanger van de Fire-pijlen. Die kwaliteit was dusdanig verslechterd dat ze de pijlen bij een andere fabriek hebben ondergebracht (waar de "kok" van de goede fire-pijlen heen gegaan is), deze komen dus onder de naam Imperial terug. :D

kan het zijn dat ik wat filmpjes mis trouwens? Of plaatsen jullie de filmpjes van niet nieuwe producten niet?
Je zou me namelijk reuze blij maken met de concerto rosso en de battle, die zagen er weer super uit namelijk :D
Alvast bedankt!

Sommige producten zijn ook niet geschoten op de demo zoals de Wasp. Oude producten zijn wel geschoten, want daar zag ik filmpjes van op FPM staan iig.
Ben benieuwd naar Imperial, hoop dat deze voor de verandering weer wél goed zijn.

Sommige producten zijn ook niet geschoten op de demo zoals de Wasp. Oude producten zijn wel geschoten, want daar zag ik filmpjes van op FPM staan iig.

Dat weet ik, ik was er zelf bij, maar had graag een filmpje van de concerto rosso en de battle gezien, volgens mij zijn die namelijk een klein tikkie anders dan het jaar ervoor. Maar zeker weet ik het niet...daarom had ik graag het filmpje even willen checken... :D

super! en bedankt voor de info! ben namelijk best benieuwd of er nu wel verschil in zit ook al is het weinig :D

Wanneer is dit jaar weer de demo? En kunnen we dan net als andere jaren dezelfde avond nog uitkijken naar de films van de nieuwe producten?
Ik vond dat tot nu toe altijd een spannende happening

De demo is in september, wij zijn er zeker bij. We komen z.s.m. met de films natuurlijk, maar gelet op drukke tijden en een drukke week, is het even de vraag of het per direct kan. :wink:

Deze demo is besloten voor dealers, dus geen openbare demo voor alle consumenten. Dergelijke demo's beginnen vanaf november weer. :wink:

Back
Bovenaan