[Demo] Vuurwerktotaal Zoetermeer - 19 december 2025

Ik heb ChatGPT vast wat smoezen voor ons laten bedenken die we in kunnen zetten thuis, want met deze dikke lijst is bijbestellen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een feit. Goed thuis oefenen voor de spiegel en breng het met overtuiging. Dan komt het goed!

De rationele (doet alsof het volwassen is):
  • “Ik had al genoeg, klopt. Maar dit was geen uitbreiding, dit was optimalisatie.”
  • “Ik heb niks extra’s gekocht hoor. Ik heb alleen dingen vervangen door betere.”
  • “Dit is puur risicobeperking: minder losse rommel, meer gecontroleerde boxen.”
De demo-kaart (werkt verrassend vaak):
  • “Na die demo wist ik één ding zeker: als ik dit nú niet koop, krijg ik er spijt van.”
  • “Die boxen waren zo goed dat níét kopen eigenlijk zonde van de demo zou zijn.”
  • “Zie het als educatief: ik heb geleerd wat echt kwaliteit is.”
De emotionele manipulatie (klassieker):
  • “Ik heb dit jaar verder nergens geld aan uitgegeven… behalve dit dan.”
  • “Het is maar één keer per jaar. En ik word hier echt oprecht blij van.”
  • “Andere mensen gaan skiën of naar Ibiza. Ik kijk 20 minuten naar lichtjes.”
De halve bekentenis (eerlijk maar slim):
  • “Ik had gezegd dat ik niks meer zou bestellen. Ik heb niet gezegd: helemaal niks.”
  • “Ik was klaar… tot ik zag dat dit echt beter was dan wat ik al had.”
De noodrem (als alles mislukt):
  • “Zullen we afspreken dat jij tijdens de jaarwisseling zegt: ‘oké, dit was wel mooi’?”

"Ik heb dit jaar verder nergens geld aan uitgegeven… behalve dit dan."

"Ik had gezegd dat ik niks meer zou bestellen. Ik heb niet gezegd: helemaal niks."

“Ik was klaar… tot ik zag dat dit echt beter was dan wat ik al had.”

🤣
Ik heb ChatGPT vast wat smoezen voor ons laten bedenken die we in kunnen zetten thuis, want met deze dikke lijst is bijbestellen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een feit. Goed thuis oefenen voor de spiegel en breng het met overtuiging. Dan komt het goed!

De rationele (doet alsof het volwassen is):
  • “Ik had al genoeg, klopt. Maar dit was geen uitbreiding, dit was optimalisatie.”
  • “Ik heb niks extra’s gekocht hoor. Ik heb alleen dingen vervangen door betere.”
  • “Dit is puur risicobeperking: minder losse rommel, meer gecontroleerde boxen.”
De demo-kaart (werkt verrassend vaak):
  • “Na die demo wist ik één ding zeker: als ik dit nú niet koop, krijg ik er spijt van.”
  • “Die boxen waren zo goed dat níét kopen eigenlijk zonde van de demo zou zijn.”
  • “Zie het als educatief: ik heb geleerd wat echt kwaliteit is.”
De emotionele manipulatie (klassieker):
  • “Ik heb dit jaar verder nergens geld aan uitgegeven… behalve dit dan.”
  • “Het is maar één keer per jaar. En ik word hier echt oprecht blij van.”
  • “Andere mensen gaan skiën of naar Ibiza. Ik kijk 20 minuten naar lichtjes.”
De halve bekentenis (eerlijk maar slim):
  • “Ik had gezegd dat ik niks meer zou bestellen. Ik heb niet gezegd: helemaal niks.”
  • “Ik was klaar… tot ik zag dat dit echt beter was dan wat ik al had.”
De noodrem (als alles mislukt):
  • “Zullen we afspreken dat jij tijdens de jaarwisseling zegt: ‘oké, dit was wel mooi’?”

Back
Bovenaan