[Demo] Vuurwerktotaal Zoetermeer - 19 december 2025

Wat een heerlijke demo! Een enorme toestroom aan kijkers die maar niet leek te eindigen, heerlijk stookweer met precies genoeg wind om de rook te doen weg waaien. Ik vond eigenlijk al de geschoten producten goed uit de verf komen. Maar dan... Die finale 🤤 niet normaal! Ik schat zeker 12 minuten, geweldig!

Wat een top demo! Mooie producten gezien, vond vrijwel alle compounds goed presteren. En de finale dan.. moesten de kooi producten op?! :p heerlijk!!

Echt enorm genoten van deze demo, waar eigenlijk alles van Lesli prima tot zeer verrassend presteerde. En dan hebben we het zeker niet alleen over Riakeo.
Volt had weer ouderwetse kwaliteit, vooral de Holi Festival en Law of the Jungle verrasten zeer, terwijl dit op basis van de productvideo's niet meteen verwacht werd.

In de finale kwam aan het einde voor de fijnproevers nog de Noisekick voorbij, een 'oudje' die nog steeds uniek en fraai uitgewerkt is!
Leuk om bekende en een aantal (voor mij) nieuwe freaks ontmoet te hebben!

Echt enorm genoten van deze demo, waar eigenlijk alles van Lesli prima tot zeer verrassend presteerde. En dan hebben we het zeker niet alleen over Riakeo.
Volt had weer ouderwetse kwaliteit, vooral de Holi Festival en Law of the Jungle verrasten zeer, terwijl dit op basis van de productvideo's niet meteen verwacht werd.

In de finale kwam aan het einde voor de fijnproevers nog de Noisekick voorbij, een 'oudje' die nog steeds uniek en fraai uitgewerkt is!
Leuk om bekende en een aantal (voor mij) nieuwe freaks ontmoet te hebben!
Ben hier geheel mee eens. Als je elke keer dezelfde freaks ontmoet ben je daar ook wel klaar mee he :wink:

Demo was echt top! Genoten met Hoofdletter G!

Back
Bovenaan