[Demo] Vuurwerkshop Alphen a/d Rijn 17 december 2017

Uit de nieuwsbrief:

Op 17 December is er een veiligvuurwerkdag! Op deze dag leren wij iedereen veilig omgaan en kijken naar vuurwerk.

De dag begint met een voorlichting voor kinderen hoe om te gaan met vuurwerk. Aansluitend zullen we samen met de kinderen categorie 1 vuurwerk afsteken. Een bezoek aan onze vuurwerkbunker is natuurlijk mogelijk.
Na deelname krijgen de kinderen een ware vuurwerkdiploma.

Om 16:30 sluiten we de dag af met een vuurwerkshow afgestoken door professionele vuurwerkmeesters!

Als ik dit lees, zal het geen demo zijn. Ga morgen even langs bij de winkel denk,sowieso even folder halen.

Foto's maken was serieus moeilijk, maar toch een aantal weten te maken, hierbij mijn beelden!

Bron: RFGFireworks

17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-1.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-2.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-3.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-4.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-5.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-6.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-7.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-8.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-9.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-10.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-11.jpg
17-12-17-Vuurwerkshow-Alphen-a.d.-Rijn-Beste-12.jpg

Leuk je even gezien te hebben, Remco :)
Heb je ook wat foto's van de showroom om te delen met ons? Ik vond de winkel erg sfeervol ingericht! Prachtig ingerichte vitrines, wandvullend, waarin alles heel mooi stond opgesteld met perfecte verlichting. Een voorbeeld voor alle winkels.

Leuk je even gezien te hebben, Remco :)
Heb je ook wat foto's van de showroom om te delen met ons? Ik vond de winkel erg sfeervol ingericht! Prachtig ingerichte vitrines, wandvullend, waarin alles heel mooi stond opgesteld met perfecte verlichting. Een voorbeeld voor alle winkels.

Same :)

Foto's van de showroom etc staan op pagina 2: http://www.rfgfotografie.nl/?p=94356&page=2 (FF wachten, dan categorie overigen. En dan bladeren de foto's automatisch). Kwaliteit kan beter I know.

Op hun site lees ik:

Ook dit jaar hebben we op zondag 23 December weer een opendag met veel aanbiedingen, een kijkje in de vuurwerkbunkers, vuurwerkles en nog veel meer!

Dus geen show/demo, maar wel een open dag.

Back
Bovenaan