Demo Vuurwerkdiscount

wim

VWC lid
Op 10 december zal er een demo zijn van Vuurwerkdiscount te Vriezenveen.
Aanvang 20 uur. er zal rond de 1000 kg de lucht in gaan, met een big bang finale, dit is dus de moeite waard voor Vwc leden uit het Oosten.
Na de show komen we met een extra actie op al onze actie's.
Dus naast de gebruikelijke aktie en bestelling op deze avond!!!!
Krijg je van ons nog een leuk gratis aanbod.

Let wel alleen geldig na de demo en bestelling op 10 december.
Laat je verassen!!

Gr Wim.
Rubro Vuurwerk Nederland, in deze vuurwerkdiscount.nl site open 1 dec 2010

Vanavond is het zover! Heb er echt zin in. Hopelijk zit het weer mee en kan ik nog mooi vooraan staan om te filmen.

Leuk gratis aanbod? Zou niet gekker moeten worden wanneer we voor een aanbieding moeten betalen! :D

Van de vuurwerkdiscount website:

VANAVOND! 1000 KG VUURWERKSHOW! START 20.00 uur WINKEL OPEN 19.00 uur, MET 500 GRAM ACTIE'S VOOR € 19,95!!!!!!

Er waren verschillende kortingsacties.. als je ze wil weten had je moeten komen, zijn nu toch niet meer geldig.

Demo was zeer slecht te noemen, vooral vergeleken met vorig jaar. Er werd per drie geschoten, maar vooral in het begin gingen er vaak maar twee of één aan. Ook meerdere keren gehad dat 1 of 2 cakes er halverwege mee op hielden. Dan ging er nog twee of drie keer 'per ongeluk' een andere cake aan dan de drie die geschoten werden (door vallend vuur waarschijnlijk, al mag dat niet kunnen). Het leek alsof de cakes zo in het natte gras waren gezet en ook niet afgedekt waren (dit is wat ik gok, ik heb niet gekeken naar de cakes zelf.. bedoel dat het effect zo leek).

Toch een aantal leuke cakes gezien, één of twee van die event cakes bijvoorbeeld. Werd ook ruim met kortingen gegooid (werd door de speaker telkens vermeld welke cake afging, en wat voor korting je er op kreeg enz).

Even een tip voor de man achter de microfoon: haal je hand van de knop als het vuurwerk bezig is, en ook echt tot na het laatste schot, en niet alvast weer drukken als je denkt dat hij wel bijna afgelopen is. Echo't nogal :p

Back
Bovenaan