[DEMO] Vuurwerkdemo Fireworks for All: zaterdag 1 september 2018

Die cakes zien er puik uit zeg! Heel netjes afgewerkt FFA! Kan ik mij nog aanmelden? Wil toch wel komen en dat zal de afsluiter zijn van mn eigen vakantie:D

Goedemorgen allemaal,

Over iets minder dan 840 uur is het zover. De Demonstratie van Fireworks For All 2018.
Heeft u zich als winkelier nog niet aangemeld? meld u zich dan nu aan via [email protected]

De datum is 01-09-2018 te Koekange, na aanmelding zullen we u een informatie flyer doen toe komen!

Geniet van de zonnige dag en tot snel,

Bert Riezebos,
[email protected]

Fireworks For All - Productie Vuurwerk - Consumentenvuurwerk.jpg

Goedemorgen allemaal,

1 september is de demo van Fireworks For All.
Heeft u zich als winkelier of als vuurwerk liefhebber nog niet aangemeld doe het als nog, nu het nog kan.

[email protected]

Fijne dag allemaal,

Bert Riezebos

Goedemiddag allemaal,

Nog 16 dagen en dan is het zover. De Vuurwerkdemonstratie van Fireworks For All.

Heeft u zich als winkelier nog niet aangemeld, doe het snel.

Mooie unieke artikelen speciaal ontworpen.

Fijne dag,

Bert Riezebos
[email protected]

Anders ik wel...eens zien of de producten in het echt net zo mooi uit de verf komen als op film....maar eigenlijk ben ik daar niet zo bang voor :D

Is mijn mail ontvangen,en ben ik aangemeld? Heb er ook zin in! Vooral in Clan Of Six (Als die geschoten wordt)

Goedemorgen allemaal,

Gisteren is de eerste container gearriveerd :yes:
Onder de zomerse zon hebben we de container gelost en alles bekeken. Het zag er goed uit.

Aankomende week zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor 01-09-2018.

Heeft u zich als winkelier/detaillist nog niet opgegeven en wilt u dit als nog doen......

[email protected]

Fijn weekend allemaal,

Bert Riezebos
[email protected]

Vuurwerk container, Fireworks For All, Consumentenvuurwerk.jpg

Ziet er goed uit. Goed om te zien dat er al volop producten binnenkomen! Ik ben reuze benieuwd 1 september.

Goedemorgen allemaal,

Zijn jullie ook zo nieuwsgierig wat er allemaal uit deze tube's komt?

Kom allemaal Zaterdag 01-09-2018 naar KOEKANGE, DORPSSTRAAT 57, AANVANG 19:30 UUR.

Toegang is gratis.

DEMONSTRATIE >> FIREWORKS FOR ALL 2018 <<

Groeten,

Bert Riezebos,
[email protected]

demo ffa 2018.jpg

Goedemorgen allemaal,

Zijn jullie ook zo nieuwsgierig wat er allemaal uit deze tube's komt?

Kom allemaal Zaterdag 01-09-2018 naar KOEKANGE, DORPSSTRAAT 57, AANVANG 19:30 UUR.

Toegang is gratis.

DEMONSTRATIE >> FIREWORKS FOR ALL 2018 <<

Groeten,

Bert Riezebos,
[email protected]

Bekijk bijlage 38730

Ja, heel erg benieuwd! Daarom kom ik toch maar jullie kant op ga ipv andere show!
Gaaf, heel veel zin in!

Nog even een practische vraag, is er ook een wc en schietlijst?

Ziet er ontzettend goed uit allemaal. Ben zeer benieuwd en heb er dan ook heel veel zin in.

Back
Bovenaan