Demo vuurwerk Tilburg 15-12-2012

Zo, De schietlijst is dit jaar WÉL bekend! Denk dat het vorig jaar geholpen heeft om ff te vragen na een schietlijst hehe:)

SkyLine
Titanium volcano
Candle barrage
Blue pearl
Asian smile
Fire face
Fire in the night
Big Boys
Adrenaline rush
Super booster
Barely Legal
Ground Zero
Exteme Salute
Speedmaster
Amazing Screamers
Diamond
Falcon
Raccoon
T-Rex
Tiger
Lynx
Shockwave
Shockwave 2
Salute Cake 1 "In Shock"
Crown
Paradize
Zodiac
Blinking Gauntlet
Inferno A
Inferno B
Scorpion I
Scorpion II
Scorpion III
Scorpion IV
Full Loaded
Impossible
Barracuda
MaXXtreme
X-Box
Dynasty
May day
Energy Bomb
Glorious
Wanted
El Dorado
Cape Town
Silver Salute
Typhoon
Graceful
The Moment
Shanghai
Alcatraz
Universe
Screamer
Star Collection
Dominator

Nice vanavond waarschijnlijk naar show van Avri en dan morgen gelijk naar deze! beter kan niet :) deze show afgelopen 2 jaar bezocht en was zeker een leuke show dus denk dat ik dit jaar ook weer aanwezig ben.

fotooke van vorig jaar op de Demo:
hvqyph.jpg

Tilburg de gekstuhhhh :p

Ik ga denk ik ook filmen, even kijken hoe het met mijn camera gesteld is op het gebied van vuurwerk.. :)
Dus als de kwaliteit meevalt zal ik hier wel filmpje(s) posten :wink:
Ik heb er zin in :D

Ben net terug en wat leuke en wat minder leuk producten gezien. Vooral de duurdere producten konden met niet overtuigen. Balen dat ze de Salute cake niet schoten :(

Finale was erg fijn, alleen ik miste de Fuego's. De Silver Salute knalde weer lekker in de finale.

_MG_1129.jpg
_MG_1135.jpg
_MG_1172.jpg
_MG_1180.jpg
_MG_1184.jpg

De Screamer van Dynasty werd goed ontvangen en voor het geld vond ik hem ook erg goed.

http://www.youtube.com/watch?v=Zat904g4o8g&feature=youtu.be

Was zeker een geslaagde show!

EDIT: hierbij dan het filmpje:

(ik weet overigens niet welke pot(ten) dit is/zijn, want ik keek pas later op de schietlijst wat er geschoten werd, en ik koop (bijna) nooit in Nederland dus ik heb geen idee welke pot dit is :p . Dus als iemand het wel weet zou dat erg fijn zijn want dan kan ik dat in de titel zetten van het filmpje :wink: )

EDIT: Heb het net zelf even opgezocht en volgens mij is het de Cape Town?

Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit Niet de cape town:wink: kan er naast zitten.. Maar volgens mij niet:)
Welke het wel is..joost mag het weten haha

Back
Bovenaan