DEMO Vuurwerk-Tilburg 10 december 2011

Het was aardig vanavond, iets te veel skyline in mijn ogen (prijs/kwaliteit verhouding slecht).
Finale was aardig, alleen mocht wel iets spectaculairder in mijn ogen.
Leuk om te zien hoe druk het was en hoe vuurwerk leeft bij ons Nederlanders.

Vond het een beetje teveel van hetzelfde als ik eerlijk ben, het boeide niet echt en vond de tijd tussen de producten te lang.

FINALE: TOP:)

Weet iemand waarom de show pas om 20.15 begon??

Ik vond het een leuke demo, maar vond er inderdaad ook veel het zelfde bij zitten. Vond dat ze sterk begonnen ,waarna het een beetje afzwakte. Finale was gewoon goed!

als je goed kijkt, zie je mij ook lekker zitten:wink:

achter de man met de rode muts op de voorgrond(da's mijn pa:))

Het was een goede demo dit jaar jongens, beetje Kud dat die kelote muziek de heletijd maar door bleef spelen..:sad:, dat maakt het voor mij persoonlijk minder leuk!
De demo zelf, die een kwartier uitliep omdat er" nog niet genoeg mensen waren", wat een poep reden zeg:tongue2:
nah, oke, genoeg over deze onzin,

De demo zelf was redelijk goed geslaagd moet ik zeggen,
leuke producten geschoten. veel blauw met goud combo's waarvan bijna allemaal crown collection! de skyline/bigboy's cakes waren weer erg lekker deze keer man!, pff, wat een geweld komt daar vanaf!

ook de wolff producten vond ik niet tegen vallen deze keer. maar wat die combinatie's op het laatste van de demo moesten voorstellen:bonk:, dat was qua mijn mening niet echt geslaagt!

ook mogen ze volgende keer de producten die lings en rechts staan een stuk verder uit elkaar zetten!

Al met al, vond ik het een leuke avond, nog even gepraat met Wilfred, die blijkbaar 4 meter van mij afzat:p

Wil, de cake waar we het over hadden na de demo, is de 2de cake die werdt geschoten bij de bigboy's serie!

en sjee.. wat lopen er veel wannabe gangster jongens rond in de reeshof zeg!:p

Muziek stond inderdaad erg hard, mag volgend jaar wel wat minder.
Tom, weet je zeker dat het de Superbooster was? Zal zo nog eens de films nakijken...

edit: Superbooster is met mines/boeketten, wat ik zag was een snoeiharde knalcake met rode en groene tails?

Ik stond bij de weg te kijken, en daar had ik (gelukkig) geen last van de muziek.
Ik was vorig jaar te laat dus toen heb ik ook vanaf de weg gekeken, en dat beviel goed dus heb ik het dit jaar weer gedaan (niks voor mij die drukte op die tribune:P)
en daar stonden ook aardig wat mensen dus was wel gezellig:)
wel vond ik het jammer dat er veel mensen al gingen voordat de show afgelopen was (sommige gingen al na een kwartier!)
en zoals ik al eerder aangaf vond ik het stom dat de show pas zo laat begon, aangezien het beren koud was buiten!:frusty:

ja, Wilfred, de finale begint trouwens pas vanaf 3:20. als de sky screamers van skyline los barsten. gevolgd met jou rode en groene tails met knal boeketten, genaamt als cake de heavy duty van bigboy's!

IK had het over de cake die los barst rond 4:00, en dat is WEL de superbooster!:wink:, die vind ik veel meer geweld geven dan jou rode/groene lichtkogels:p:wink:

Tom:)

:p

Back
Bovenaan