DEMO Vuurwerk-Tilburg 10 december 2011

VUURWERKSHOW 2011!

Ook dit jaar gaan we weer gigantisch uitpakken met onder andere de jaarlijkse terugkerende VUURWERKSHOW die dit jaar op 10 december zal plaatsvinden op het terrein van voetbalvereniging SC 't Zand te Tilburg.

Tijdens deze vuurwerkshow krijgt u vuurwerk te zien dat gewoon voor consumenten te verkrijgen is! We steken series van losse artikelen af zodat u goed kunt zien wat het vuurwerk op zichzelf doet.

De show sluiten we altijd af met een finale die ook uitsluitend uit consumentenvuurwerk bestaat. Na de vuurwerkshow verloten we enkele prijzen onder de bezoekers!

GEGEVENS:
Datum: 10-12-2011
Aanvang: 20:00 uur

GRATIS ENTREE!!

bron: http://www.vuurwerk-tilburg.nl

Ik denk dat ik ook maar eens een kijkje ga nemen dit jaar, altijd leuk. Als ik die finale van vorig jaar zo zie is het zeker de moeite waard.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Over welke collecties hebben we het hier?

Edit: Excuus.. te snel gereageerd en over de site heen gekeken.
Hopen dat hier een schietlijst van vrijkomt.
Tom.. kan jij daar misschien achteraan gaan?

Mag ik heel misschien vragen waarom mijn bericht hier is verwijderd?!:mad:!

nah. maakt niet uit, dan plaats ik hem nog een keertje he!

Oke, Ik ben bij Vuurwerklandtilburg geweest!

heel aardig geholpen hoor!, Kreeg een blikje cola, rondleidinkje door de winkel, Nieuwe Dummie's mogen aanschouwen. De oude ook trouwens:wink:
Daarna een beetje gepraat over... Lesli natuurlijk, spullen uit België. de winkel zelf. de Demo natuurlijk als hoofd onderwerp!
Ook mag je als het uitkomt bij jezelf, en als de winkel klaar is, wat rond de 25ste van September zou moeten gebeuren, gewoon langs komen om een beetje te praten over de winkel of weet ik veel wat!
maar waar ik voor kwam, de SCHIETLIJST!
Ik was al eerder vorige week geweest, ook erg aardig behandeld daar, maar ze vertelde me daar, dat ik volgende week maar eens terug zou moeten komen.
heb ik gedaan:), heb dat heb ik hierboven al een Beetje beschreven.
maar, de schietlijst, Krijgen we Helaas pas de 10de van December...:sad:

Wel zijn er een aantal andere dingen die ze Anders gaan doen dit jaar:)

Als eerste, begint er om 3 uur bij het terrein van Het zand een Kerstmarkt!, die zal eindigen vlak voor dat de show begind!
ook gaan ze niet meer 2 producten te gelijk schieten, ze gaan er 4 tegelijk schieten!
MAAR, niet op de manier zoals de meeste die dit lezen nu denken:)
In het midden van het veld schieten ze 2! cake's af, 2 VERSCHILLENDE cakes!Zodat de mensen kunnen zien, dat je niet het "betere" "zwaardere" en illigale Belgische en/of Duitse potten nodig hebt, om een Mooi schouwelspel te zien! de cake's die ze in het midden afsteken, zullen bijde ongeveer 30 meter lings en rechts van het midden appart nog een keertje geschoten worden!
VOORBEELD, In het midden nemen wij een Jaloers, en een The Fan!, mooie combinatie lijkt mij!
dan schieten ze Lings van het midden 1 Xtje de Jaloers nog een keer, en Rechts van het midden, 1Xtje The Fan! Zodat de mensen de Cake's ook individueel kunnen bekijken!

Morris, Ik hoop dat Je je andwoordt hebt gekregen:)

Verder, VuurwerkTilburg, Ik dank jullie voor de Prettige ondvankst die ik daar heb gekregen, het blikje Cola, En ik Kom ZEKER nog wel een keertje langs als de winkel tiptop in orde is!

MVG, Leslifan!

Kijk mijn reactie:)

EDIT: waar helaas niet instaat of we hem om 10 uur in de ochtend krijgen, of pas om 8 uur,
het andwoordt op mijn vraag is in iedergeval dat je hem helaas pas om 8 uur krijgt:cry:

Hier is de schietlijst!

SkyLine
Titanium Volcano
Candle Barrage
Blue Pearl
Color Explosion
Whammy
Fire in the Night
Asian Smile
Sky Screamers
Sky Symphony

Marijn
Vette Marja
Brandewijntje
Boefje
Piedewiet
Manon het Kanon
Lust
Woede
Jaloers
Hoogmoed
Rooitje
Blauwtje
Goud

Crown Collection
Paradize
Zodiac
Wave Willow
Wonderfull Heaven
Blitz
Blockbuster
Golden Sky

SkyLine/Big Boys
Super Booster
Out Loud
Adrenaline Rush (onder voorbehoud)
Stone Hard
Heavy Duty

MaXXtreme
X-Box

Master Blaster
Multicolour Breaks

Dynasty
Cape Town
El Dorado
Glorious
Wanted
Hunter
Mayday
Energy Bomb
Space Shooter
Silver Salute
Sniper
Panter
Flying Dutchman
Golden Salute
Las Vegas

Full Loaded
Barracuda

Diamond
Raccoon
Jaguar
----------------------------------
Er staat niet in welke volgorde er geschoten word, maar dit zijn de producten die geschoten worden vanavond!
----------------------------------

De vuurwerkshow wordt gehouden op het terrein van voetbalvereniging SC 't Zand
Bijsterveldenlaan 1
5045 ZZ Tilburg
Aanvang: 20.00 uur

(BRON: http://www.vuurwerk-tilburg.nl )

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
nah. maakt niet uit, dan plaats ik hem nog een keertje he!

Oke, Ik ben bij Vuurwerklandtilburg geweest!

heel aardig geholpen hoor!, Kreeg een blikje cola, rondleidinkje door de winkel, Nieuwe Dummie's mogen aanschouwen. De oude ook trouwens:wink:
Daarna een beetje gepraat over... Lesli natuurlijk, spullen uit België. de winkel zelf. de Demo natuurlijk als hoofd onderwerp!
Ook mag je als het uitkomt bij jezelf, en als de winkel klaar is, wat rond de 25ste van September zou moeten gebeuren, gewoon langs komen om een beetje te praten over de winkel of weet ik veel wat!
maar waar ik voor kwam, de SCHIETLIJST!
Ik was al eerder vorige week geweest, ook erg aardig behandeld daar, maar ze vertelde me daar, dat ik volgende week maar eens terug zou moeten komen.
heb ik gedaan:), heb dat heb ik hierboven al een Beetje beschreven.
maar, de schietlijst, Krijgen we Helaas pas de 10de van December...:sad:

Wel zijn er een aantal andere dingen die ze Anders gaan doen dit jaar:)

Als eerste, begint er om 3 uur bij het terrein van Het zand een Kerstmarkt!, die zal eindigen vlak voor dat de show begind!
ook gaan ze niet meer 2 producten te gelijk schieten, ze gaan er 4 tegelijk schieten!
MAAR, niet op de manier zoals de meeste die dit lezen nu denken:)
In het midden van het veld schieten ze 2! cake's af, 2 VERSCHILLENDE cakes!Zodat de mensen kunnen zien, dat je niet het "betere" "zwaardere" en illigale Belgische en/of Duitse potten nodig hebt, om een Mooi schouwelspel te zien! de cake's die ze in het midden afsteken, zullen bijde ongeveer 30 meter lings en rechts van het midden appart nog een keertje geschoten worden!
VOORBEELD, In het midden nemen wij een Jaloers, en een The Fan!, mooie combinatie lijkt mij!
dan schieten ze Lings van het midden 1 Xtje de Jaloers nog een keer, en Rechts van het midden, 1Xtje The Fan! Zodat de mensen de Cake's ook individueel kunnen bekijken!

Morris, Ik hoop dat Je je andwoordt hebt gekregen:)

Verder, VuurwerkTilburg, Ik dank jullie voor de Prettige ondvankst die ik daar heb gekregen, het blikje Cola, En ik Kom ZEKER nog wel een keertje langs als de winkel tiptop in orde is!

MVG, Leslifan!

Klinkt allemaal goed geregeld. We krijgen natuurlijk na afloop meer te weten toch? schietlijst ziet ook netjes uit. bravo.

Back
Bovenaan