Demo: Vechtweelde Maarssen 14 december 2013

Zaterdag 14 december 2013 om 19:00uur organiseren wij weer een spectaculaire vuurwerkshow op ons eigen terrein aan de Herenweg 35 in Maarssen (Rechts van onze vuurwerkhal). Hier kunt u diverse vuurwerkartikelen live zien en aansluitend genieten van een daverende finaleshow met alleen het beste en mooiste vuurwerk van Vechtweelde. Toegang en parkeren is gratis. Onze vuurwerkwinkel is voor en na de show geopend.
Vuurwerkshow.jpg

Hier onze (voorlopige) schietlijst voor onze demo van aanstaande zaterdag. De artikelen met een * zijn nog onder voorbehoud. Aansluitend van de demo een extra dikke finale (ruim 350 kg.)!

Schietlijst 2013.jpg

Daar staan een heleboel nieuwe producten op! Leuk! :cool:
De afgelopen jaren ben ik er met veel plezier bij geweest. Sfeervol ingerichte showroom, vaak nog gratis oliebollen ook tijdens de demo. Ik hoop er dit jaar ook weer bij te zijn (met camera). Maar zit nog met onzeker vervoer...iemand die langs de A1/A27 knooppunt Eemnes komt waar ik bij in de auto kan stappen?

Daar staan een heleboel nieuwe producten op! Leuk! :cool:
De afgelopen jaren ben ik er met veel plezier bij geweest. Sfeervol ingerichte showroom, vaak nog gratis oliebollen ook tijdens de demo. Ik hoop er dit jaar ook weer bij te zijn (met camera). Maar zit nog met onzeker vervoer...iemand die langs de A1/A27 knooppunt Eemnes komt waar ik bij in de auto kan stappen?

Nee dat niet, maar je kan wel voor een voorbijrazende auto springen. Dan weet je zeker dat je er in ieder geval niet meer komt :p

Back
Bovenaan