Demo Schuurmans 2009

Ben net terug van de demo van schuurmans vanavond. Moet zeggen dat ze bij Schuurmans goed bezig zijn. De nieuwe collectie (kaboom) ziet er goed uit. Er zit ook heel veel variatie in de verschillende producten en de prijzen zijn ook niet al te gek. Vond alleen dat sommige producten wat aan de korte kant waren.

De prof show erna was in één woord geweldig! alleen had niet 100 meter naar voren moeten staan want er belande ook vuurwerk buiten de hekken waar gewoon mensen stonden te kijken :shocked: Was bij één van de waaiervormige cakes, die zo lang bleef branden tot ze weer op de grond waren.

Wat vond je van Budget cakes als Fearless, Red alert, Moving target etc. van kaboom ?

Verder benieuwd naar filmbeelden VWC!

:bye:

demoschuurmans265.jpg

Was een topper van een demonstratie. Ik heb zeker een aantal (nieuwe) toppers gezien. Ik zal in de loop der tijd mijn ervaringen posten in de topics.

Wat vond je van Budget cakes als Fearless, Red alert, Moving target etc. van kaboom ?

Verder benieuwd naar filmbeelden VWC!

Ik heb ze niet allemaal meer zo in mijn hoofd zitten, maar er zaten zeker hele leuke tussen. Zowel bij de kaboom serie als de silver line. Er zaten alleen een aantal tussen die vrij snel waren afgelopen.

Maar deze budget cakes zijn wel een stuk beter dan de andere cakes van die prijs die we van Schuurmans gewend zijn. Je betaalt in ieder geval geen 20 euro meer voor een fonteintje zoals vroeger nog wel eens gebeurde :D

Lees ook:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11470

De goedkope cakes binnen de uitbreiding van Kaboom hebben mij zeker verrast gisterenavond bij de demo.
De goedkoopste potjes kennen standaard effecten en zijn natuurlijk snel afgelopen doordat ze weinig schoten. Leuk om er bij te hebben.

Maar de duurdere potten boven de 10 euro zijn niet zo standaard en hebben tal van leuke uitwerkingen.

Goede zet van Schuurmans

Verder raad ik jullie aan even te wachten op de films van Gerwin, het beste is om zelf te oordelen aan de hand van de films.
Er zitten zeker uitschieters bij.!!!

Lees ook:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11470

De goedkope cakes binnen de uitbreiding van Kaboom hebben mij zeker verrast gisterenavond bij de demo.
De goedkoopste potjes kennen standaard effecten en zijn natuurlijk snel afgelopen doordat ze weinig schoten. Leuk om er bij te hebben.

Maar de duurdere potten boven de 10 euro zijn niet zo standaard en hebben tal van leuke uitwerkingen.

Goede zet van Schuurmans

Verder raad ik jullie aan even te wachten op de films van Gerwin, het beste is om zelf te oordelen aan de hand van de films.
Er zitten zeker uitschieters bij.!!!

Oke klinkt goed! Ik ga denk wel wat meer bestellen als anders bij mn schuurmand dealer :)

Wanneer worden de nieuwe producten bij de premium series toegevoegd? Want in deze collectie zijn ook nieuwe producten, met enkele budget cakes.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe producten, Dus Kom maar op met die filmbeelden!! :D

Back
Bovenaan