Demo Rubro Vuurwerk 2013

Hier zijn de accu's van de camera's vol en de lenzen gepoetst. Nog even en we stappen in de auto richting Rijssen.

Iedereen die vanavond aanwezig is heel veel plezier gewenst. De rest alvast veel plezier bij het kijken van de filmpjes die ongetwijfeld heel snel in grote mate online zullen verschijnen.

Volgend jaar misschien wat camera's plaatsen.voor degene die er niet bij kunnen zijn.zie me al zitten met een biertje in mijn handen,juichen en klappen.

Ik wil mijn camera best "doneren", maar zonder directe streamingsmogelijkheden wordt dat toch wat lastig.

Misschien wel een idee om (voor later) eens serieus naar te kijken? ^.^

Heb er ontzettend veel zin in en ben benieuwd naar de nieuwe items.
Gelijk m'n nieuwe groothoeklens uitproberen, zal geen overbodige luxe zijn denk ik :D
Tot vanaaf!

veel plezier allemaal! maak er een mooie avond van.. ben benieuwd naar de komende films, helaas kan ik hier niet bij zijn wegens andere verplichtingen.

Grtz K0enn

Zo, onderweg naar huis.Mooie demo gezien met intro en finale. Finale vond ik wat mager.
Nieuwe producten vond ik wel mooi, maar sommige boxen zou zou ik voorbij laten gaan qua prijs/ kwaliteitverhouding. Verder mooie producten gezien met als favoriet Heavy legend Raptor Box 111 schots.

Laatst bewerkt:
Mooie prof show:p
Zonder gekheid de sampels vlogen je on de oren.
Voordeel is dat de knallen wel lekker overkomen.

Nu even over de effecten.
Ik heb weinig vernieuwends gezien.
6 effecten die zowat in elke cakes voorbij komen.
Vond ut zeer eentonig.
Niet dat de efcten niet mooi zijn hoor.
Prachtig zelfs, maar wel continue herhaling.
De prijs verschillen vind ik daar door vaak te verschillend van elkaar.

Verder was de verzorging en sfeer wel prima!

net terug van de demo.
Allereerst wil ik Rubro bedanken voor de gelegenheid die ze bieden om voor ons een ruimte te reserveren en ons ook het terrein op te laten.

Over de demo zelf? Rubro gooit het volledig op de boxen. echt heel heel. En dat is supertof, maar dan moet er wel iets meer variatie in zitten. Dat vond ik een minpunt. Veel boxen hadden vergelijkbare effecten met net even een ander accent.
De immortal gold was net als op de demo van vorig jaar wel erg vet. Zo had ik hem vorig jaar niet in de straat. Maar hij is vernieuwd dacht ik dus het voordeel van de twijfel geven dan maar.

De intro vond ik leuk. Een keer iets anders. Maar de finale vond ik echt mager in het kwadraat.
Ondanks dat het een toetje is voor de liefhebber en we tevreden mogen zijn met wat we krijgen.
Maar, laat ik het dan anders zeggen, ik had er meer van verwacht en misschien dat ik het daarom mager vond. Alhoewel er natuurlijk wel weer veel tegelijk geschoten werd.
Ik ga eens rustig alles nakijken de komende dagen.
greetzzz

Ben net terug van de demo. En idd de demo begon verrassend vond t wel gaaf eigenlijk daarentegen was de finale kort maar zeer krachtig iets langer had wel van mij gemogen, en Rubro gooit t idd dit jaar helemaal op de combi boxen en qua nieuwe producten zaten er zeer zeker prachtige producten bij en sommige ook weer vernieuwd en idd die Immortal gold blijft een regelrechte topper tjonge jonge wat een geweld maar ik moet ook eerlijk zeggen dat er bij de combi boxen veel dezelfde effecten zitten maar ik hou er van!! En het lijkt ook net of de knallen steeds harder gaan niet normaal meer, had het idee dat er gewoon meer flash kruid in zat als mag zo hard ging het. Maar Rubro het was top dat wij als liefhebbers weer aanwezig mochten zijn HARTELIJK DANK hier voor. Grandioos....

Back
Bovenaan