Demo: Royal Fireworks Enschede 16 november 2013

Mensen die links van de show stonden, zagen blijkbaar nog een stuk meer, wij zagen een kleurige gloed, maar het geluid was prima. Zonde, maar het weer heb je niet in de hand.
Leuk fotootje tijdens de finale:

BZReobqIYAA4DI_.jpg:large

Wij stonden inderdaad iets meer links en konden nog een enkel iets zonder rook zien, maar ook hier voornamelijk het filmpje van het geluid:

Wij stonden gelukkig meer naar links en konden lange tijd vrij veel zien. Hoewel het tijdens de finaleshow op een gegeven moment ook echt voorbij was met het zicht. Zonde, want wat we wel konden zien zag er goed uit! Dikke singleshots, goeie fluiters, lucht mooi volgepompt.

Tijdens de demo zelf ook een paar leuke dingen voorbij zien komen. Vooral de nieuwe 2013 producten zagen er kwaliteit goed uit. Persoonlijk vind ik de bijbehorende adviesprijzen wel aan de hoge kant, maar we wachten maar even de winkelprijzen af. Die "golden power" bak op het laatst is wel een echte topper zeg!

Op FPM zie ik een hele discussie of het nou samples of productie was.

Nu begin ik zelf ook te twijfelen.kijk naar de golden power zijn zulke effecten wel mogelijk met 14 gram per tube?:shocked:

Ik heb zeker genoten van de demo. De stooksessie met cat 1 spul voor de demo,was leuk om te zien. Gelijk opgewarmd,:) Ondanks de mist,toch weer een aantal nieuwe toppers gezien. Golden Power was wel de topper,kwaliteits bak met mooi tempo. Ook Mystery Flowers met z,n spider en fluit,Flowers World met z,n waves,New Moon met de gruwelijke crackling,ook alle drie aanraders. Helaas van Royal's Celebration niet veel van gezien,maar tempo was top! En schrok me ook de pleuris,toen er opeens een aardige klapper af ging. Kon alleen wtf uitbrengen. Erg jammer weer.

Nu begin ik zelf ook te twijfelen.kijk naar de golden power zijn zulke effecten wel mogelijk met 14 gram per tube?:shocked:

Ik geloof wel dat het productie is eigenlijk.. Anders hadden ze van de cakes die nog niet binnen waren vast ook wel samples geschoten toch?

Ik heb ook wel pro cakes gezien waar minder dan 14 gram ps in zat die gigantische efecten creeren. Goed kwalitatief kruit kan het verschil maken. Ik staar me niet blind op het aantal grammen per shot.

Dank je skyrider. De Cat 1 stooksessie waren ghoost, mijn zoontje en ikzelf. We hadden ff zin in kruitsnuiven. :D

Mensen die links van de show stonden, zagen blijkbaar nog een stuk meer, wij zagen een kleurige gloed, maar het geluid was prima. Zonde, maar het weer heb je niet in de hand.
Leuk fotootje tijdens de finale:

BZReobqIYAA4DI_.jpg:large

Ahhhh zie mijn cameraatje daar eenzaam uit staan :p .. ik had 't opgegeven :P

Heb de helft van de demo helaas gemist, kwam van een concert in Rotterdam.
Heb dus zo goed als alleen de finale gezien, wat er al te zien was door de mist.
Wil Royal bedanken voor de geweldige gastvrijheid,top.

Back
Bovenaan