[Demo] Rowy Vuurwerk Almere 15-12-2018

De finale van deze demo. de eerste paar seconden missen, omdat er werd gezegd dat hij met 10 minuten zou beginnen. maar een paar seconden later begon de finale uit het niets

Ik heb het risico genomen om hierheen te gaan zonder schietlijst. Heb er geen spijt van, mooie verrassingen gezien zoals de Eins,Zwei Drei en de Spinnerz 2 Colorz. Wat een burst en spreiding bij de Spinnerz. Super gaaf. Kort maar zeer krachtige finale.

Helaas heb ik ook het begin gemist, ongeveer 30 seconden. Er werd gezegd dat ze over 10 minuten zouden starten, dus toen maar even in de auto opwarmen... Maar helaas begonnen ze vrijwel direct waarna ik mijn camera nog moest pakken.

Sorry voor de harde wind, en het bewegend beeld, maar het was echt FREEZING koud. Ik heb het gefilmd met een iPhone 8+ in 4K @ 60fps.

De finale van deze demo. de eerste paar seconden missen, omdat er werd gezegd dat hij met 10 minuten zou beginnen. maar een paar seconden later begon de finale uit het niets

Gelukkig waren het 10 hele korte minuten. Ik had het anders niet overleefd in de kou. Niet normaal wat een ijzig koude wind!!

Voor wat betreft de demo, echt genoten. Gastvrij ontvangst, geweldige producten en een fantastische finale.

Rowy bedankt voor het organiseren en tot de 28ste!!

Back
Bovenaan