Demo: Rijswijkse Vuurwerkhal Den Haag 18 december 2015

Wat een topdemo! Als importeur of winkelier van China Red sta je toch te juichen als dit uit de container komt? De 24 Carat Gold, Six Best Possible en Black Out Eight waren bizar mooi. Als dit productie is, is China Red hiermee Wolff voorbijgestreefd vind ik. Alle nieuwe boxen presteerden prima en vooral de middenklasse cakes (Wonderfull Sky, Nankin Fire, Power of Gold+, Amazing Sky) waren ook top. Was erg benieuwd naar de Gold digger, vond het een lekkere bak met harde crackling maar wel snel weg.

Verder vond ik de Sparkling Snow en Vip Cake A erg mooi!

Laatst bewerkt:
Wat een top demo. China Red kan er wat van zeg. Ook een aantal toppers van Orange label ertussen... Sparkling Snow viel ook zeker op. Budgettopper! Zoals hierboven ook al gezegd wordt door Rico.. 24 Carat Gold, Six Best Possible en Black Out Eight echt toppers van de avond. Zelf vond ik de immortal Special iets tegenvallen, maar de Traction Reaction weer helemaal super presteren.

Bij de demo van Ano vuurwerk dit jaar vond ik de Stricktly serie erg tegenvallen, maar daar stond erg veel wind. Bij deze demo vond ik de geschoten Stricktly China en !Stricktly HongKong juist erg goed en vol.

Omroeper (Frits?) deed het ook erg leuk. Veel informatie, tips en humor :) Mooie finale op muziek ook, publiek was ook erg enthousiast waar ik stond. Top!

Topdemo! China Red boxen inderdaad, wat een boeketten! de Immortal (Gold)Special was leuk tot daarna de China Red boxen kwamen, Traction Reaction was top, blij dat ik de Wolff variant al besteld heb :).

Valt me op dat de Copycat nog niet genoemd is. Vond dit toch ook echt wel 1 van de toppers van de avond.
Daarnaast natuurlijk de Spain Fan Style 120. Wauw! Wat een bak, maar ook: wat een prijs!
Ik heb nog veel meer moois gezien, maar weet even niet meer hoe ze allemaal heten.
Mochten er nog cakes zijn die men graag wil zien, ik ben ongeveer op de helft van de demo begonnen met filmen, dus kan filmpjes los uploaden voor de liefhebber.

Jwtjuh :bye:

Valt me op dat de Copycat nog niet genoemd is. Vond dit toch ook echt wel 1 van de toppers van de avond.
Daarnaast natuurlijk de Spain Fan Style 120. Wauw! Wat een bak, maar ook: wat een prijs!
Ik heb nog veel meer moois gezien, maar weet even niet meer hoe ze allemaal heten.
Mochten er nog cakes zijn die men graag wil zien, ik ben ongeveer op de helft van de demo begonnen met filmen, dus kan filmpjes los uploaden voor de liefhebber.

Copycat was zeker ook goed, alleen de schiethoek was niet superbreed.

Uhm wensen.. 24 Carat Gold, Six Best Possible en Black Out Eight:D

Hoe was de Wipe Out van China Red? Kan er tot op heden weinig over vinden, helaas!

Hopelijk komen er morgen wat video's online.. Ben erg benieuwd naar de China Red producten! :-)

Hoe was de Wipe Out van China Red? Kan er tot op heden weinig over vinden, helaas!

Hopelijk komen er morgen wat video's online.. Ben erg benieuwd naar de China Red producten! :-)

Die was ook prima qua prijs/kwaliteit! Wat ik me kan herinneren is dat ie een mooie opbouw had naar de laatste cake. Persoonlijk vond ik de Strictly China die ervoor kwam (zelfde prijs ongeveer) nog iets mooier.

Dit was een van de allerbeste demo's die ik in mijn leven heb gezien, en dat zijn er inmiddels toch al heel wat!
Veel goede producten gezien; wát een verschil met de demo in Zoetermeer van afgelopen maandag zeg!
En, last but not least, ik moet toegeven dat de producten van China Red over het algemeen erg goed waren. Tot op heden was ik er niet erg enthousiast over, maar deze demo heeft daar wel verandering in gebracht.

Dus Frits, ga me nu niet vertellen dat er samples tussen zaten?!

Dit was een van de allerbeste demo's die ik in mijn leven heb gezien, en dat zijn er inmiddels toch al heel wat!
Veel goede producten gezien; wát een verschil met de demo in Zoetermeer van afgelopen maandag zeg!
En, last but not least, ik moet toegeven dat de producten van China Red over het algemeen erg goed waren. Tot op heden was ik er niet erg enthousiast over, maar deze demo heeft daar wel verandering in gebracht.

Dus Frits, ga me nu niet vertellen dat er samples tussen zaten?!

Ik vond de demo van Zoetermeer anders ook niet slecht. Ik moet toegeven dat deze demo beter was qua omroeper en ontsteking van producten. Alleen als ik voor sfeer moest kiezen, dan ga ik toch veel en veel liever naar Zoetermeer. Hopelijk vindt Frits een betere locatie voor volgend jaar (met meer licht).

Hierbij alvast drie voorproefjes:

Immortal Special:

Full Traction:

Copycat:

Laatst bewerkt:
Ik vond de demo van Zoetermeer anders ook niet slecht. Ik moet toegeven dat deze demo beter was qua omroeper en ontsteking van producten. Alleen als ik voor sfeer moest kiezen, dan ga ik toch veel en veel liever naar Zoetermeer. Hopelijk vindt Frits een betere locatie voor volgend jaar (met meer licht).

Het gaat er mij meer om dat de kwaliteit van de produkten in Zoetermeer (voornamelijk Lesli) beduidend minder was dan die van de produkten die we vanavond door Frits voorgeschoteld kregen.
Ik ben nooit een fan geweest van China Red, maar wat ik vanavond heb gezien was gemiddeld genomen voor consumentenvuurwerk echt heel goed.
Nou waren de omstandigheden ook wel super, maar toch...

De lokatie in Zoetermeer is prima, de organisatie zit perfect in elkaar en de sfeer is top!
Maar ik vind het assortiment van van Herwijnen ieder jaar beroerder worden.
Met als dieptepunt een huislijn die echt bedroevend slecht is.
En uiteindelijk kom je toch om je te oriënteren op wat er op de markt te koop is?
Dat is althans de bedoeling van een demo, en daarom ga ik er ook naartoe.

Het gaat er mij meer om dat de kwaliteit van de produkten in Zoetermeer (voornamelijk Lesli) beduidend minder was dan die van de produkten die we vanavond door Frits voorgeschoteld kregen.
Ik ben nooit een fan geweest van China Red, maar wat ik vanavond heb gezien was gemiddeld genomen voor consumentenvuurwerk echt heel goed.
Nou waren de omstandigheden ook wel super, maar toch...

De lokatie in Zoetermeer is prima, de organisatie zit perfect in elkaar en de sfeer is top!
Maar ik vind het assortiment van van Herwijnen ieder jaar beroerder worden.
Met als dieptepunt een huislijn die echt bedroevend slecht is.
En uiteindelijk kom je toch om je te oriënteren op wat er op de markt te koop is?
Dat is althans de bedoeling van een demo, en daarom ga ik er ook naartoe.

Aha, ik dacht dat je enkel doelde op de organisatie van de demo.
Qua producten geef ik je helemaal gelijk! China Red kwam goed uit de bus (Orange Label ook trouwens).

Back
Bovenaan