Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
IK heb hem voor 55 euro kunnen scoren in april al thermal jewels.Thermal Jewels (had ik in januari moeten kopen!) Bonfire cakes, Rambak maal 2 in de finale, jammer dat ik geen goed beeld van de Hurricane kon krijgen! Ik was helaas niet volledig onder de indruk van de Transbomber, wel de exemplaren in de finale!
Daarna nog ff lekker een tijd in de winkel gehangen met koffie!
Geloof me, rambak losstaand en je staat eronder is wel gaaf hoor ( gister geschoten )Er waren ook op deze demo weer erg veel mensen afgekomen, heerlijk om te zien. Vuurwerk leeft enorm!
Vond de Magnificent mooie effecten hebben, de Bonfirework cakes met lekkere burst en grote boeketten, Thermal Jewels was ook goed en Fast 19 ook hier weer goed. Snowman leek ook goed met grote boeketten met mooi blauw en goede burst (helaas samen met een andere compound tegelijk gegaan). In de finale vond ik de Terracotta zeer sterk overkomen, goede burst en mooie dikke palmen.
GBV Rambak is losstaand niet zo denderend, maar per 2 werd dit al een stuk leuker. Transbomber is helaas echt flink achteruit gegaan. De crackling is bijna verdwenen, weinig gevulde boeketten en de oude vertrouwde goede burstknal verdwenen. Dit was eerder in Huissen ook goed te zien.
Al met al weer heerlijk genoten van een lekkere chaotische demo!![]()
Alles was gewoon productie.Was ondanks sommige weigeraars en de finale wel een leuke demo.
Waren alle producten daadwerkelijk de originele of net als bij sommige productvideos misleidend?
Viel me op dat overal de burst echt vele malen harder was dan wat ik afgelopen donderdag op een demo gehoord heb.

ja die laatste was rambak, ook flink beter dan de transbomberMaar wacht ff, Hurricane + Snowman, wat werd er daarna als laatste geschoten? GBV Rambak?