Demo Lesli vuurwerk 04-09-2012

Torrr

VWC lid
Post hier je filmpjes, foto's etc van de jaarlijkse demo van Lesli Vuurwerk.

Ik zal aftrappen met de finale :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jah mogen hier alle filmpjes ;-)
p.s zwaar irritant die persoon die door filmpje heen loopt

Thanks voor de video !! en meerijden gisteren was gezellig !

Als er zoveel de lucht in gaat, dan lijkt het wel wat ja. Jammer dat het zo onbetaalbaar wordt voor de gemiddelde consument :p

Er zit genoeg bij voor het werken met thema's, dat mag duidelijk zijn. Voor bakjes met mixed effect is dat dus gewoon netjes. Er is dus nagedacht over de opzet vand e producten.

weet iemand of de nieuwé 'grote' box nog is geschoten hier? de stalingrad ofzo?
ben toch wel benieuwd of lesli kan tippen aan de event boxen

weet iemand of de nieuwé 'grote' box nog is geschoten hier? de stalingrad ofzo?
ben toch wel benieuwd of lesli kan tippen aan de event boxen

Die is hier inderdaad geschoten, filmpje zal zo snel mogelijk door ons worden geplaatst.

Het komt inderdaad moeizaam op gang Yannick... Schiet nog niet echt op met beeldmateriaal zoals bij Rubro het geval was, maar goed hier waren natuurlijk minder freaks en ik kan me voor stellen dat de mensen die wel geweest zijn andere prioriteiten hebben. Ben wel bang dat dit niet veel goeds voorspelt wat betreft de kwaliteit van de producten... Als er echt monsterbakken waren geweest hadden we dit ongetwijfeld al wel van iemand vernomen.

Torr bedankt voor de film :)

Fish mine! Wie wel die nou niet! :D Dit ziet er dan wel weer erg goed uit.

Ik ben alleen bang dat ik een hartverzakking krijg als ik de prijzen te horen krijg.

de mines zien er lekker uit, hier kan ik wel wat mee, alleen of ik wat met de prijzenn kan? lesli is vaak te duur he. laten we hopen op goed nieuws.

Fish mine! Wie wel die nou niet! :D Dit ziet er dan wel weer erg goed uit.

Ik ben alleen bang dat ik een hartverzakking krijg als ik de prijzen te horen krijg.

Hou je hart vast... €39,95 is voor beidde de adviesprijs

... Die gizmo's ook altijd :p

dan is het alsnog een hoop geld hahaha!! maar voor beide, met een leuke korting? misschien mogelijk

Dat is dan jammer zeg!

Had daar graag iets van gezien...!

Arjan, Gizmo, bedankt voor het plaatsen!

Dit was de eerste keer dat ik bij een demo van lesli was. En ik heb echt genoten. Kwam pas rond half 9 savond's aan en was er tot half 12. Er was vollop gezelligheid. Na de demo heb ik een chinees biertje gedronken en wat lekkere snacks gegeten.
Ik wil lesli bedanken voor de leuke demo , gezelligheid ,eten en het bier.

Ook mocht ik nog draaien van de winkelier waar ik mee was , Gerard Kaars. En ja hoor een karton eternal flame gewonnen. Toen was me avond helemaal perfect haha. Nu moet ik maar wat meer vuurwerk bij hem kopen.... :D

Hier nog wat foto's ...

@dikkeeric dat zijn geen paar biertjes he..

Demo was erg gezellig volgende keer zeker weer aanwezig! Leuk nog even praatje gemaakt hier en daar met wat freaks en winkeliers!

Back
Bovenaan